19 decembrie 2011

La multi ani!!

Am citit ce am scris acum doi ani..ce am scris acum un an...
Am sa scriu si acum, caci asa simt eu ca este bine..
Intalnim o multime de oameni in aceasta viata..si pe majoritatea ii dam uitarii fara sa stim ca au fost vreodata...aducandu-ne aminte din cand in cand...de ce a fost odata..sunt foarte putini insa acei oameni care odata plecati nu pot fi uitati..oricat de mult am incerca, sufletul nostru ii pastreaza...
Incerc sa nu intru in detalii sufletesti intrucat aici nu este vorba despre mine..este vorba doar despre tine...Trag aer in piept si incerc sa imi fac curaj si sa sper ca aceste randuri nu vor fi citite cu dispret..ci cu un strop de melancolie presarata cu furie...
Este ziua ta...acum doi ani speram sa iti fiu alaturi la fiecare zi de nastere simtind acelasi extaz si aceeasi bucurie..aceeasi dragoste..aceeasi fericire..
Acum un an...incercam sa nu ma scufund..sa accept ca nu a iesit cum speram..incercam sa respir si sa accept ca te voi pierde..pentru ca nu am stiut sa te pastrez..
Acum..acum...acum stiu ca te-am pierdut..nu stiu inca daca am acceptat..stiu doar ca imi asum responsabilitatea...stiu doar ca esti inca aici, stiu ca vei fi mereu si incerc sa accept ca visele construite in asa mult timp raman in uitare..
Suflete drag, esti un om minunat..as vrea sa sti asta si sa fi contient de asta! Esti capabil sa muti munti din loc daca iti propui..esti un om absolut extraordinar..si chiar cred ca ar trebui sa lasi oamenii sa te cunoasca mai bine..sa iti cunoasca mai multe slabiciuni, caci aceste slabiciuni te fac extraordinar...
Sa iti fie viata presarata cu multe, multe, multe bucurii, culori, zambete, dragoste si cat mai putine dezamagiri..sa iubesti cu mult curaj si sa te lasi iubit cu si mai mult curaj..sa nu renunti la tine si la nebunia ta dulce si copilariile tale delicioase..sa zambesti mereu, mai des..sa iubesti mereu vama..sa nu uiti nicicand sunetele de chitara..sa cauti mereu locuri in care sa te regasesti..sa fi mereu acel tu din vama...
La multi, multi, multi ani!!!! Sa fi fericit! Inchei cu urarile de acum doi ani...iti doresc acum aceleasi lucruri si iti promit acelasi lucru..

"iti doresc de pe acum o viata fericita, fericita, fericita, fericita, plina de succesuri si izbande, o viata la fel de picanta si de adventuroasa cu evenimente care sa iti aduca doar satisfactii si zambete si multumesc hainelor tale groasa care m-au determinat sa vin si sa iti adresez o simpla, simpla intrebare. Iti multumesc pentru toate noptile, soaptele si visele frumoase si mi-as dori sa fie asa toate noptile din viata ta. Suflete drag, te voi pastra in mine, no matter what, voi zambi atunci cand voi fi batrana si cu par alb si nepotii imi vor sari in cap. Ca si cadou pentru ziua ta, am decis sa te pastrez in sufletul meu orice s-ar intampla.
In incheiere iti urez cred ca cea mai frumoasa urare pe care o poti primi de ziua ta: iti doresc ca fiecare zi din viata sa iti fie ca o zi insorita din Vama."


inchei cu melodia din vama..de la stuf..tolaniti pe nisip..cu privirea inspre cer..tu erai bono..eu o fana lesinata.. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu