3 aprilie 2009

Viva la vida

Buunn...ieri a fost o zi foarte interesant...bine..as putea sa zic ca ziua mea a inceput de la ora sase dupa masa...cand am descoperit si muzica lui Mihai Calian..
Baiatul acesta are o voce extraordinara si era sa lesin si sa ma topesc pe sub masa...si nenorocita aia de chitara suna atat de bine incat o trebuit sa ascult cantecele lui vreo 4 ore nonstop ca sa pot trece la chestii de seara..:) Seara a urmat cu stari din cele mai diverse: initial imi venea sa ma tai cu lama ca am renuntat la cantatul la chitara, ulterior m-o apucat o pofta nebuna de alcoale si zbataiala, ulterior am intrat in depresii si in final am iesit din depresii la fel de repede cum am si intrat..ca no...a avut cine sa imi sustina depresia si din depresii am trecut in alte...in stari bune si fericite ptr ca e vineri..
Momentan e soare si frumos si sunt happy happy ptr ca e vineri...IUUUHHUUUU...sper sa fie un weekend funny si de vis..:)
Doamne ajuta!

Un comentariu:

  1. L-am descoperit şi eu pe acest domn de cântă. Şi cântă frumos. Şi mie îmi stârneşte un dor nebun de corzi neatinse vreodată. De-un cântec încă necântat.

    RăspundețiȘtergere