11 februarie 2011

When you're only lonely

"When the rain is ready to fall..on your shoulders...
  You can call out my name..when you're only lonely...
 When you need somebody around on the nights that try you
  I'll be the last one there beside you"

nu-mi dau seama prea bine ce se intampla..astept sa vina cineva...si acel cineva nu mai bine...as mancat haotic niste placinta cu mere..si as lenevi neincetat pe aceeasi canapea din sufragerie..
ma rog...nu-mi doresc sa impartasesti cu mine momente fericite..nu-mi doresc..vreau sa traiesti fericirea cu tot sufletul tau..
dar mi-as dori nespus sa iti impartasesc tristetea..sa pot sa iti inlatur tristetea...sa fiu alaturi cand iti e greu..de fapt..iti sunt alaturi...si imi pare rau...si chiar imi pare rau...ca nu sunt langa tine sa te strang in brate..imi pare rau...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu