11 aprilie 2011

I still haven't found...

Imi iau seara pauze de la scris...si pauzele sunt doar din cele high-quality...
si cand simt nevoia sa visez si sa ma detasez de tot..ascult U2 si nimic nu se compara..nimic nu imi poate produce atatia fiori pe sina spinarii si atatea picioare moi..
I've heard you're happy...by the way...
Si duminica..dupa ce am aflat de trandafirul rosu...mi-am adus aminte de cat de frumos iubesti..si m-am intristat..iubesti atat de frumos cum nu cred ca iubeste multa lume...doar ca nu am putut sa iti tin iubirea in puf..si o data ce am dezamagit..nu ai putut sa revii la forma initiala...eu am avut mai multa putere de a reveni la iubire..tu nu..
Dar cea cu trandafirul rosu sa faca bine sa nu mai calce pe iubire..pe iubirea ta mai ales..nu ma citesti..ce bine ca nu ma citesti..ce bine ca nu ma citeste nimeni...si pot sa scriu toate lemnele mele lesinate...
si stiu ca iti e dor..si stiu ca inainte sa adormi..in ciuda trandafirului rosu...la mine te gandesti..stiu ca o iei in brate si pe mine ma vrei...
si stiu ca in timp iti vei da seama..ce am pierdut...ce am pierdut amandoi...ce am pierdut..eu stiu deja..incerc sa ma gandesc doar la ce am castigat si nu la ce am pierdut...
aaa..trec printr-o alta etapa muzicala...nu mai pot sa ascult folk...ma gandesc ca as suporta vama doar daca as fi intr-o betie continua...nu mai pot folk..nu mai pot emeric imre..nu pot nici macar sa fredonez..nu mai pot..
pot doar zbenguieli vag nervoase..vag isterice..vag ritmate..dar pansamente pentru neuroni..
trandafirul tau rosu....e o minciuna..la fel cum e si buchetul de flori...e totul o minciuna...
si stiu ca doar atunci cand renunti la ideile tale gresite despre mine...stiu ca atunci iti e dor de mine..si ca nimic din tot ce ai zis nu e adevarat..
eu stiu..
deci ce ziceam? ziceam U2...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu