19 aprilie 2011

when you're only lonely

blogul asta a fost facut cu scopul de a nu mai fi vorba despre tine...
dar nu pot sa scriu altceva...
melodia de asta seara..

nu am sa uit nicicand imapctul acestei melodii asupra sufletului meu....la pitesti..fumand o tigara..ascultand un post de radio X...era una din acele nopti in care povesteam mult..in care te simteam din ce in ce mai aproape de mine si sufletul meu si ma tineai in brate si simteam ca asa va ramane...si ma gandeam ca nimic nu are sa strice iubirea aia...nimic...
si nu mai stiam cui sa multumesc ca ma simt asa..si eu nu credeam ca vreodata o sa ma simt asa..
si ma tot gandesc...ce frumos iubeai...god damn...
parca sunt o tanara adolescenta ce isi descrie frustrarile alb pe negru...
macar acum daca atunci cand eram tanara adolescenta nu faceam chestia asta...
te iubesc si te urasc pentru ca ai luat tot cu tine si nu mi-ai lasat nimic...m-ai lasat cu amintiri frumoase despre mine, despre tine si despre noi...si ai ales sa ma urasti...si eu am ramas aici....doar cu amintiri..nimic din mine..nimic din tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu