21 mai 2009

The Bucket List

Imi incep ziua prin a mai arunca ceva idei pe aici...
Am descoperit ca imi place sa citesc..mult imi place sa citesc...numai ca am nevoie de o atmosfera..de o stare ca sa pot citi mai mult si mai mult..as vrea sa am puterea psihica si sa ma duc in fiecare seara in herastrau si sa citesc...cu toate ca daka stau sa ma gandesc as putea sa imi iau cartea cu mine si de la servici sa sar direct pe o banca in parc cu niste tigari si nestea la 2 litrii..
Si aerul de afara si soarele in loc sa ma incurajeze ma determina sa ma gandesc numai la miros de capsuni si afine...la miros de cafea printre tufe si rasete isterice...la discutii interminabile cu mama cu si despre tot ceea ce e interzis..despre ceea ce trebuie sa fac si ce nu fac...da da...imi e dor de italia ptr ca eram cu mama si eram doua zane invincibile si ne durea in cocos de toata lumea si eram noi doua in satucul ala minuscul cu muntii lor minunati si obiceiurile lor minunate..
Pe de alta parte ma tot gandesc la diminetile in care injuram din cauza caldurii...si a sunetelor infernale venite de la muncitorii de pe camine si de prin camine...dimineti care se petreceau la ora 3 dupa masa...dar asta e o alta poveste..:)))..imi e dor sa alergam in puf si sa ne cumparam suc si sa stam ore intregi pe banca si sa povestim despre absolut orice fara a judeca....da da...urat cum a fost..a fost totusi foarte frumos in camin..si or sa fie niste ani in care am cunoscut cele mai interesante persoane care m-au influentat enorm si de la care am avut multe lucruri de invatat..
Cel mai dor imi e de noi...si de cum radeam si plangeam...cum ne tolaneam pe holurile de camin si fumam pachete intregi de tigari si atunci credeam ca nimic nu ne poate desparti si o sa ne crestem copiii impreuna...visele astea s-au sters acum...intrucat nu pot sa ma lupt cu omul care te face pe tine fericita si uite asa trebuie sa trec peste si sa las in urma totul...
si acum citesc soni..care este o carte absolut socanta si care imi place la nebunie si care ma face sa ma gandesc la enorm de multe lucruri pe care pana acum nu le bagam in seama..sper sa tin minte tot ce gandesc acum si sa ma simt fix cum ma simt acum..
hehheee...as mai scrie o carca...dar am de lucru..asa ca voi continua dupa ce termin cartea si probabil o sa fiu si mai socata si ma voi apuca de cartile tango..:D:D

Un comentariu:

  1. Am auzit de cartea asta. Am şi citit puţin despre ea. Dar sunt atât de uşor impresionabilă, mi-e cam frică să o citesc.

    RăspundețiȘtergere