24 mai 2009

pentru tine si pentru mine

am reusit intr-o luna de zile sa citesc trei carti si recunosc ca sunt mandra de mine..
am reusit intr-o singura luna sa ma plimb in al 2-lea razboi mondial si sa iubesc o iluzie, am reusit sa am 26 de ani si sa fiu bolnava de cancer si in 2 zile am fost o zeita minunata pe la 35 de ani cu o iubire nespusa ptr cea mai buna prietena si cu o pasiune absoluta ptr iubire si tot ce naste iubire...
ma apuc de cioran si in cateva zile scrum ma fac..
descopar stari pe care nu le-am avut de mult...ma simt ca in anul intai de facultate..am ajuns de acasa si plang de dor de mama..de casa...de mirosul din casa..plang dupa mama...si e incredibil dar e cel mai cumplit dor din toate iubirile pe care le-am cunoscut pana acum..si dorul asta se combina cu dorul pentru tine...si asta o sa fie scrisoarea mea de dragoste ptr tine si tu nu o sa stii de ea
m-am hotarat sa iti ofer tie toata dragostea mea..m-am hotarat sa iti las toata iubirea asta pe care o simt si nu am cui sa o daruiesc...pentru ca stiu ca tu o sa ai grija de ea si orice ar fi o sa o pastrezi si nu o sa arunci si nu o sa iti bati joc de ea asa cum as face eu cu ea..
am invatat in weekendul asta ca dragostea mea ptr tine nu are limite si nu o sa aiba niciodata..tu o sa fii tot timpul dragostea mea si ptr tine dau totul si as da totul..as da totul sa te stiu fericit si implinit si linistit...as da orice sa gasesc undeva in lumea asta linistea pe care o simt cand sunt in preajma ta..e o liniste pe care nu o pot descrie in cuvinte..e ceva care ma copleseste si ma depaseste..
esti ceea ce am cautat tot timpul si inca caut si nu reusesc sa gasesc si sa ating pentru ca e prea departe constanta pe care o caut eu...asa ca de azi inainte te declar fratele meu mai mare..dar nu cel mai mare..si promit sa am grija de tine asa cum ai tu grija de mine si promit sa ma strofoc si sa ma chinui sa te ajut sa iti gasesti fericirea..promit ca o sa ma revansez cumva si o sa te rasplatesc pentru cum ma simt atunci cand ma iei in brate..promit..
te iubesc si nu am cuvinte de multumire...si stiu ca tu esti drogul meu si starea mea de pace si liniste si stiu ca ma iubesti si ca tot ce scriu eu aici pentru tine poate nu are un inteles complet dar eu vreau si o sa lupt ca sa fim tot timpul impreuna si sa facem gratare cu sufletele noastre pereche si o sa ne crestem copiii impreuna si o sa fim vecini si o sa ne bucuram constant de banii castigati la loto..
d

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu