29 iulie 2011

Family portrait

Astazi m-am pierdut printre amintiri...printre toate amintirile...
Am privit cerul si m-am gandit iarasi...la mine..la vise..la viata..la trecut..la prezent..la viitor...
Si mi-am adus aminte...imi tot aduc aminte lucruri ce le cred uitate....
Mi-am adus aminte de o rochie albastra de catifea..de un costum negru si o camasa alba...de un machiaj simplu...aproape inexistent...de un parfum subtil barbatesc...de o piele fina si proaspat rasa...care ma fascina de fiecare data...A fost singurul moment in care i-am vazut zambind...i-am vazut zambindu-si unul altuia...erau mandri unul de altul...Acela a fost unul din momentele care mi-a dat nenumarate sperante..de care m-am agatat...m-am agatat pana ce am cazut cu totul in acest adanc pustiu...Erau atat de frumosi..atat de stralucitori..atat de impreuna...si ai mei...a fost doar un moment caci tot ce imi amintesc dupa e o prapastie haotica....
Si voi toti imi cereti sa zambesc...sa fiu cum v-am invatat sa fiu...si nicio problema...va voi zambi fara motiv si de acum inainte...voi fi cum ma stiti..cum ma vreti...
Am sufletul chinuit de un trecut...un trecut nerezolvat...ma simt in continuare in pozitia de stalp...de protector..de sustinator si de sursa pozitiva pentru toti...Nucleul ce trebuia sa fie unul e acum divizat in 4 parti..In nico parte nu gasesc fericire, multumire, liniste...Gasesc doar zambete ca ale mele..Zambete pe care le pot citi..si in spatele carora citesc tristete,  dezamagire si frustrare...
Mi s-a spus de multe ori ca imi exagerez situatia...nu contest ca nu ar fi adevarat...nu contest ca sunt alte sute de mii de suflete in aceeasi situatie...dar atunci cand vreau sa ma regasesc...ma pot intoarce inspre 3 parti..din care trebuie sa culeg cate putin si apoi sa adun piesele...e dificil..e greu...e obositor si nu ma regasesc..ma pierd si mai mult..
Sunt un copil ce inca se intreaba cum ar fi fost daca? Cum as fi fost eu daca?
Today it's just today..tot ce simt acum voi ascunde maine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu