2 iunie 2009

ganduri razlete...

gandesc..deci exist..deci ma enerveaza ca gandesc..:))
am ajuns la concluzia ca toate o innebunit mai mult sau mai putin...si cred ca mie mi-ar da cineva si carnet si la balaceanca m-as duce de bunavoie si nesilita de nimeni...
sunt inconjurata de oameni cu tot felul de probleme...si constat stupefiata ca pot doar sa ii ascult..inainte incercam sa ii ajut si sa le ofer sfaturi si solutii dar acum nu mai pot..acum ii ascult doar..ptr ca stiu ca sunt atat de dezaxata si nu pot oferi sfaturi in probleme carora nici eu nu le gasesc solutia..
am innebunit ptr ca gandesc prea mult..si nu pot sa ma opresc din gandit si ajung intr-un impas din asta idiot si nu mai stiu defapt daca gandesc sau simt..daca simt sau daca gandesc..
da da...e foarte ciudat..si mai nou aceasta este tema de gandire ptr fiecare zi: cum sa fac sa nu gandesc atat??? cum sa fac nu mai fiu atat de rationala??? cum sa fac sa ma indragostesc si sa tina?? hehehehehhe...am innebunit si chiar ma incalzeste gandul asta de nebunie...macar am o explicatie si un motiv..
aaaaaaaaa...no na dileme muieresti marti dimineata..:D:D

2 comentarii:

  1. deci ai si tu o problema sau mai multe... in sfarsit, eu nu pot decat sa te citesc =))

    RăspundețiȘtergere
  2. nu ai putea doar sa canti si sa tot canti..:))..ca simt eu ca numai muzica imi poate spala creierii..:D

    RăspundețiȘtergere