13 martie 2011

The Gift

Am vazut atat de multe usi inchizandu-se in fata mea...atat de multe...
Am visat atat de mult ca atunci cand deschid o usa sa gasesc ce vreau..pe cine vreau..
M-am holbat la atatea usi, asteptand sa se deschida si am ramas asteptand...
Astazi mi s-au inchis doua usi in fata...una ai inchis-o tu...pe cealalta am inchis-o eu...
Fara sa vreau..fara sa imi dau seama..eu le-am inchis pe amandoua..
Imi dau seama ca stric tot...stric prietenii..si mai presus de toate..ma chinui sa cladesc frumos o iubire si apoi tot eu o stric...ma impiedic de mine..imi pun piedici singura...si am ajuns sa cred ca sunt masochista..alt motiv nu gasesc...
Citesc ura in ochii...
La inceput nu citeam nimic in ochii tai...apoi am citit iubire..si azi am citit ura..multa ura..ura cum nu am simtit vreodata...
Nici eu nu ma inteleg..si cu cat incerc mai tare..cu atat cad si mai tare...sunt o drama queen...care va face tot timpul tot posibilul pentru ca usile sa i se inchida in fata...ca mai apoi sa ii para rau..sa ii fie dor...sa astepte sa deschida usa..ce si-a dorit sa fie inchisa..
Si de ce sa mint? O data ce usa e inchisa si lacrimile nu se opresc..si sufletul musca din mine..atunci sunt in zona mea de confort..zona in care plang dupa iubire...pentru ca eu nu stiu sa iubesc..prefer mai degraba sa ma inchid in cochilie si sa plang dupa o iubire imposibila...e mai usor asa..sa plangi dupa iubire..decat sa lupti pentru ea..
Tot zic ca am luptat..am luptat?? Chiar am luptat sau am dat bir cu fugitii??
Si da..am mintit..o sa mai scriu...o sa mai scriu...sa muste sufletul din tastatura..nu din mine...
Uite-ma...exact unde vroiam sa fiu...cu un pachet intreg de tigari ce asteapta sa fie fumat..cu un playlist ucigator si ganduri apasatoare...si o usa care sta inchisa...
Tu ma urasti...o sa ma uiti....
Eu o sa raman aici..asteptang sa se deschida usa..asteptand sa ma schimb...sa pot sa stiu sa iubesc...eu nu am sa te uit...nu am sa te urasc...
Am sa sper in fiecare zi ca nicotina mi te va scoate din vene..din ganduri..
Din suflet...din suflet...nu am cum sa te scot...vei ramane acolo...forever and ever...

"I'm so afraid of the gift you give me



I don't belong here and I'm not well


I'm so ashamed of the lie I'm living


right on the wrong side of it all"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu