22 martie 2011

Vama Veche

ma tot gandesc la vama...
ma tot gandesc la vama si oftez..
ma tot gandesc la vama si zambesc...
ma tot gandesc la vama si oricat de mult as iubi-o..nu imi dau seama de ce o iubesc...nu mi-o imaginez nicicum altfel..
ma tot gandesc la vama si incerc sa o las altora...
ma tot gandesc la vama si mi se rupe sufletul..
ma tot gandesc la vama si nu pot sa ii zic adio..nici ei si nici amintirilor...
cum o sa fie vara? cand toata lumea se intoarce frumos bronzata si fericita din vama..si eu...tot aici..aici...

nu cunosc vama..cunosc o vama ireala...prea curata..prea frumoasa...
o voi lasa asa...si ma voi intoarce la ea cand voi simti ca sunt pregatita sa vorbesc marii...
anul acesta voi vorbi fluturilor colorati de pe pereti...
urasc noaptea asta..si tacerea asta..si toate gandurile ce inunda...ganduri ce imi inunda vama..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu