20 martie 2011

Melodie de duminica

Camera semi-obscura cu fluturi pe pereti...
Sunt coplesita de aroma de cafea si gustul acelorasi tigari...
Dar e placut..aproximativ placut..tot timpul se poate mai bine..tot timpul se poate si mai rau...
Am visat luna..asta am facut toata noaptea..luna care s-a apropiat de pamant..am fugarit-o permanent in vise..obsesiv chiar..avea uneori o culoare de portocaliu aprins..ca un soare al noptii....si in alte secunde ale visului era gri....
Nu mai stiu cu cine fugaream luna la ferestrele din vis..dar a fost placut...am vazut luna mai aproape de pamant decat a fost...
Asadar..melodia de duminica...care s-ar potrivi perfect daca as fi acasa si am manca..supa cu taitei si apoi cartofi prajiti cu snitele si salata..si o prajitura cum numai mamica mea stie sa faca..
asadar sunt doua melodii...o sa o atasez pe cea mai reprezentativa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu