18 februarie 2010

Copilul divin - Pascal Bruckner

Citesc o carte..
Intrebarea e: "Credeti ca daca oamenii ar sti ce urmeaza ar mai accepta sa se nasca?"
Ei bine eu nu as vrea sa ma nasc...mi-as dori sa fi ramas acolo...in pantece..sa nu simt gust amar de tigari si sa nu simt uitarea asta de viata..As vrea sa incetez a mai trai activ..as vrea sa traiesc pasiv..sa ma vad din exterior si sa imi fiu propriul pion..sa fiu marioneta mea si nu a altora..
Nu..daca as fi putut sa aleg as fi ales sa nu ma nasc si sa nu traiesc..
As fi vrut sa nu traiesc...

3 comentarii:

  1. Aş fi ales să trăiesc. Cu bune şi cu rele.

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu as fi ales sa traiesc. cu toate gandurile negre si nefericirile. pentru zilele de primavara si cantecele frumoase, pentru mare si nisip. da, as fi ales sa traiesc.

    RăspundețiȘtergere