3 februarie 2010

23 si fericirea

Si uite asa trecu si ziua mea de nastere..al doilea craciun din punctul meu de vedere...
M-am tot gandit zilele astea cum as putea sa exprim mai bine cum a fost si cum m-am distrat..dar nu prea pot..
Am mai invatat si am constientizat ceva lucruri legate tot de fericire. Citesc acum Decameronul(poate prea tarziu il citesc) si era in inceputul cartii o descriere in care fericirea e o clipa trecatoare, dupa care inevitabil urmeaza suferinta. Tot altundeva am citit ca fericirea se rezuma la clipe si atunci cea mai mare provocare este adunarea cat mai multor clipe fericite in bagajelul vietii noastre.
Am spus si am scris de multe ori ca fericirea se gaseste in detalii, in momente si pe la 10 ani eram convinsa ca fericirea sta in bani. Trebuie sa recunosc ca banii nu aduc fericirea, dar lipsa lor iti cam elimina orice pofta de fericire.:D
Am descoperit sambata seara (dupa o zi in care am crezut ca ma voi taia cu lama, de rau ce imi era) ca fericirea mea o gasesc in mod constant in oamenii pe care ii iubesc. Mi-am gasit fericirea in chipurile celor mai dragi oameni ai mei si vazandu-i pe toti impreuna si dansand si razand am stiut ca acolo e cadoul meu. Fericirea mea sta in zbenguiala nebuna al lui Cata si al lui Luciana, in rasul isteric al lui Andre, in pura prezenta a lui Chris si Andre, in berea din mana lui Sebi..:)).. in urarile de bine si de iubire ale lui Ioana, in fata stralucitoare al lui Mire. Prezenta a doi alti omuletzi a facut ca o fericire ce tine clipe sa dureze ore intregi..chiar 2 zile intregi. Pentru mine a fost ceva ireal sa fiu tinuta in brate de mister Che si in nici 2 secunde sa intalnesc langa mine zambetul fratelui meu.
Nu..nu...mi s-a parut un vis si acum mi se pare in continuare un vis.
Fericirea mea sta in oameni si in mare. Fericirea mea sta agatata de fericirea unui frate pe care il vad rar si pe care il iubesc cu disperare, de fericirea lui Andrei ( for the first time i-am zis lui Che pe nume..in blog...:)) ) si de fericirea tuturor celor enumerati mai sus ( si pe langa ei ii notam pe Vasi si pe Nicu).
It was indeed a happy birthday!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu