7 aprilie 2010

Fara petale


Mi-ar placea teribil de mult daca ar fi posibil sa ne traim doua vieti: cea pe care o traim si pe care o stim si una asa cum vrea sufletul nostru. Eu cred ca sunt putini oameni care traiesc cu sufletul. Eu simt des cu sufletul si de trait...traiesc cam cu ce apuc..cu creierul si cu mancare comandata si multe tigari.
Melodia "Fara petale" ma poarta insa in viata pe care nu o am si o visez si mi-o imaginez. Si sunt zile in care ma scufund atat de tare in this second life of my dreams, incat in jurul meu se formeaza pustiu si in mine apar goluri, respiratie taiata si ratiune neclara.
In my second life, am cuvinte multe si frumoase si intelepte, port cu mine zambete si impart doar zambete si sufletul imi e atat de fericit.
Acum inteleg de ce muzica care imi e cea mai draga imi produce acel sentiment de suferinta neasteptata, de durere fara izvor: pentru ca aici niciodata ratiunea mea nu ma va lasa sa traiesc dupa dorinta sufletului. Aici, sufletul il am inchis in tacere apasatoare si nori grei si supus unui zbor haotic printre amintiri din povesti insorite si cu parfum de vesnica primavara.



Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu