4 martie 2009

Asa da, asa nu


Azi: zi de cacao...inceput frumos, cu prajituri si alte cele..

Pana cand mi-am dat seama..(ca si ioana de altfel) ca nimic nu e cum ar trebui sa fie.."sunt tanar doamna, tanar!" Acum ar trebui sa imbratisez soarele si sa ma plimb de nebuna pe strazi sarind in sus de bucurie de fericire..acum ar trebui sa fiu indragostita si sa fie totul roz..acum ar trebui sa fie totul fix cum nu e!

Fara crize financiare si probleme de mediu, fara oameni tristi si suparati, fara oameni dezamagiti de prieteni si iubiri neimpartasite..ar trebui sa fie roz ptr noi toti!

Nimic nu e cum trebuie si alte ganduri nici nu imi mai trec prin minte, ptr ca soarele asta e asa frumos si eu sunt asa innorata..

Si cum pe blog nu am postat o poza cu un om important, o voi posta acum. Pe acest om il iubesc enorm de mult si lucrul asta o stie toata lumea si ma innorez si mai tare cand stiu ca are aceleasi stari ca si ale mele..El trebuie sa fie tot timpul fericit ptr ca asa vreau eu si pentru ca asa trebuie!!!

Un comentariu:

  1. De-ar fi lucrurile aşa cum vrem noi... dar da, e vârsta la care totul ar trebui să fie roz. Sau măcar alb, galben, lila, că roz nu mă prea "coafează".

    RăspundețiȘtergere