3 martie 2009

Sa mai scriem ceva..ca in prima zi...:D

Am mancat...am mancat...prea mult si nust de ce mananc asa mult..Si am fumat...ca de fiecare date...fumez..:)
Si in timp ce mancam si in timp ce fumam ma gandeam eu despre ce sa mai scriu...ca acum iar am un avant din ala nebun nebun..
As scrie despre iubirile vietii mele dar ii prea boring...Mi-as dori sa ajung o vedeta cu blogul asta..si sa cunosc multa luummee...si colegi de betiveala si parasutism...(nu ca as fi incercat vreodata sa ma cocotz intr-un avion si sa sar cu parasuta)..Tre sa imi fac rost de prieteni care au parul lung si sunt roackeri si miros a cocolino...Tre sa imi fac rost de prieteni carora sa le placa sa scuipe, sa injure, sa nu asculte manele, sa nu se bata cand sunt betzi...sa fie toti baietzi daka se poate ca ma inteleg mai bine cu baietzeii decat cu fetitzele..si sa poata sa danseze in orice stil posibil..de la stilul free style..pana la duck style..
Gata...uitandu-ma la postul asta..realizez ca am o minte scurta...sau mi-o afectat tutunul creierii..ca am venit asa hotarata sa scriu ceva maretz si tot n-o iesit mare lucru...
Ma gandesc asiduu ca groparul tine post..(pe care gropar nu il cunosc si pe care nu il citesc in fiecare zi)..poate ar trebui sa tzin si eu post..hmm..nu pot defapt ca joia ii zi french la cantina..

Un comentariu:

  1. tare!aia cu ziua french o stii de la mine ;) astept postarile maretze,poate chiar cu marile tale iubiri!puup de la et 8

    RăspundețiȘtergere