3 martie 2009

Despre mine si cu mine

A venit primavara..acopera-mi inima cu ceva....fie toamna fie iarna fie primavara versul "acopera-mi inima cu ceva" e ultra rezistent..
Asadar a venit primavara si azi e baba mea..(au zis altii nu am zis eu ca eu vreau sa fie pe sapte martie nu azi) si vad ca e soare deci ii totul oookkk..... Si avand in vedere ca floricele sunt pe campii si copii zburda de fericire si noi stam cu tontii in birouri, m-am gandit eu asa, in sinea mea, :) sa imi fac si eu blog...Ca am vazut eu de la mama yohanna ca ii interesant si ca ii frumos sa scrii despre ce simti sau ce faci sau ce mananci sau ce caci...
Nu am talente de scriitoare, doar de cantareata si momentan inca lucrez la vocea mea...fumez un pachet pe zi si astept sa am o voce din ce in ce mai frumoasa..
Blogul se numeste : "despre mine si cu mine" si pentru necunoscatori declar ca:
1. Sunt o fetitza cu parul buclat si ondulat, saten inchis cu suvite naturale de roscat...(am un par sanatos, niciodata prea ondulat, niciodata drept...)
2. Dpdv spiritual, in marea majoritate a timpului sunt vesela si zambitoare, insa ciufutzenia se instaleaza rapid in simturile mele si atunci sa vezi iadul...
Cam atat..ca si eu ma plictisesc pe mine...
Sper totusi sa nu sterg blogul asta cum am facut eu de atatea ori..
over and out..ma intorc la lucru...:))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu