5 martie 2009

this is the life..

tot timpul astept sa vina primavara si cand vine simt ca innebunesc...momentan ploua si imi e somn..si de maine imi voi pune pe player melodia mea preferata.."antiprimavara". "Ce daca vine primavara? Atata iarna e in noi/Si martie se poate duce/Cu toti cocorii inapoi"..Mda..sambata se implinesc sase ani de la cea mai urata zi din viata mea si deja imi vine sa imi smulg parul din cap.
As dori sa gasesc o modalitate prin care sa imi pot sterge din minte lucrurile rele si sa ramana numai si numai cele bune. Oarecum e imposibil, dar mi-as dori..
Sper ca ziua de maine sa treaca cu bine si sa nu sparg cumva monitorul asta(cu toate ca mi-as dori nespus de mult sa il arunc pe geam..si sa ma bat pe aici cu lumea..)
In fine..Doamne ajuta!
Over and out!

Un comentariu:

  1. Sper că atunci când am să ajung în prezent, am să te găsesc într-o stare mai bună :)

    RăspundețiȘtergere