11 septembrie 2009

Femei in SPM

Dragi masculi,
ciuliti bine urechile la fetita si ascultati la mine ce va spun. Eu ca o lady, fetita ce sunt am 2 sfaturi la voi:
1. dupa ce va procurati o iubita sau dupa ce agatati o pitzi, dupa intrebarile alea euforice gen: "si..ia zi..pisi..unde dormim? la mine sau la tine?"..cel mai probabil raspunsul va fi: "tu la mama ta si eu la mama mea"..dar eu va propun altceva..in loc de banalitaturile astea cu unde dormim...defapt "stai linistita, nu facem nimic impotriva vointei tale"..ea o sa zica..(daca nu ii prea alcoolizata si ii apta sa dea raspunsuri inteligente): "tu la mama ta..eu la mine in pat"..mai bine..dar cel mai bine ar fi sa ziceti asa: "mi-as dori sa te fac sa ma iubesti asa de mult, incat sa nu ai SPM niciodata" ( and trust me that will never happen') sau : "pisi iubi mica, spune-mi te rog ca nu ai ovare!"
2. daca spre marele vostru nenoroc ea are ovare si nu se simte jignita de afirmatiile de mai sus..daca deja aveti o izbita va recomand cu caldura urmatorul aspect:
-procurati o papushe gonflabila dupa chipul si asemanarea ei..ca doar voi stiti si cele mai picante detalii..( ca un compliment..puteti sa faceti papusa sa fie mai slaba decat e ea defapt..ca sa creada ca voi nu ii vedeti imperfectiunile sunculoase)
-si apoi intrebati : "cat de mult ma iubesti tu pe mine, pisi iubi mica?"..apoi adaugati: "eu te iubesc tare tare tare mult"..ea ca o pisicutza frivola si ametita si amorezata de unicul moment in care voi faceti declaratii va raspunde: "pana la cer si inapoi"..(asta daca e un pic manelizata si pitzi) sau "foarte mult..foarte foarte foarte mult"(daca ii o fiinta mai normala)..
-daca vedeti ca dansa zabalosheshte languros la conversatia de mai sus propuneti urmatoarele: "pai draga mea, daca tot ma iubesti asa de tare..eu propun ca atunci cand te aflii in SPM sa ne despartim..eu mi-am facut papusa aia care iti e tie leita..dar eu nu vreau si nu pot si nu mai pot sa te suport in fiecare luna cu starile tale"..(daca puteti sa adoptati o fata de miel amarat..si cu lacrimi in ochi e perfect)
-daca ea e o femeie inteligenta(asa cum sunt eu,:D:D:D) va spune : "DA!!" ( bineinteles ca in gand dracusorul protector va sopti sublim: "tu la mama ta")
-daca nu e o femeie chiar asa inteligenta si nu are o viziune obiectiva asupra propriilor ovare va recomand sa aveti la voi o casca si o scoica, ca sa va feriti ochii cuceritori si producatorul de urmasi..

Cele de mai sus au fost spuse, deoarece din punctul meu de vedere nimeni, nimeni, absolut nimeni, nici chiar masculii nu ar trebui sa fie supus sau confruntat cu o femeie in SPM. Nimeni!

Dragi masculi,
daca nu aveti curajul sa incercati cele propuse de mine o sa suportati asa:
-ziua 1: vvaaaii...vvaaii..ma doare piciorul stannggg..aaaaaa...ppiisssii..ma doare piciorul stang..de ce? de ce ? de ce? ..(in tot acest timp franta da autogol..voi credeti ca au dat romanii ca neah..trebuia sa ascultati povestea piciorului, dupa care ii soptiti femeii in gand of corz: "mama ta..intreab-o pe mama ta")
-ziua 2: vvvvaaaaii...haoolleeeuu..ma doare si piciorul drept..darrr rraauu...rraaauuu...piisssisisisi..ma doare piciooaarreellee..ma doare tare..(voi scuipati ciorba in farfurie si ii soptiti femeii: "ma dor!..ma dor se spune..ma dor"
-ziua 3: vvvvvaaaaaii..caaapuull..stommaaccuull..spatelllee...piciooaareellee..ma doare toate..(voua incepe sa va cada parul..)
-ziua 4: pisi iubi mic drag..sunt uurattaaa!!! (voi ar trebui sa ziceti: "esti o zana veritabila..o anjelina si o charliza minunata.."..sfat: maine acoperiti oglinda)
-ziua 5: pissisisisisiisisis..sunt graassaaa...sunt grasa...pisssiii...esti un bou!!..de ce nu ma pupi in funduletz?? de ce? de ce?? de ce nu imi zici ca sunt slaba???..(acum e momentul in care sa spuneti ca plecati in team-building in urmatoarea saptamana)
-ziua 6: iuuuuuuubbbbbbiitttuulleee..mi-a venit!!!!!!!! mi-a veeniitt!! deci..te duci la farmacie si iei asa: absorbante din alea roz cu tz picaturi, dar nu din alea visinii ca stii ca nu imi plac, si o cutie de tampoane..cu n picaturi..dar sa fie neaparat marca z nu y..ca stii ca nu imi place..aaaaaa..si sa nu uit 2305203582 pastile de dureri..mersi pisicutz, te iubesc!..(acum e momentul in care sa mergeti la mama voastra acasa si sa ramaneti ascunsi vreo 4 zile...ii va trece ei..si cand ii va trece tot de voi o sa aiba nevoie...)

over and out..iar am fost un pic misogina..dar imi place adevarul..

p.s: pentru masculi nestiutori(si cred ca sunt multi) SPM=sindrom pre-menstrual...

Un comentariu: