9 septembrie 2009

Melci, scoici,raci si craci..toate din parti..

"Melci, scoici, raci, craci"..cam asa suna noua melodie care imi place si al carui videoclip imi starneste in intestine o senzatie de goliciune si nevoie de furazolidon si in degete mici intepaturi si mi se scurg creierii si ma infior toata la gandurile estivale.
Azi am vb cu o pretena la telefon:
ea:-ce faci?
eu:-nimic?
ea:-esti bine?
eu:-nimic!
ea:-cum iti merge?
eu:-nimic!
Mdea...imi autourez bun-venit in clubul oamenilor care nu fac nimic si sunt atat de plictisiti incat nici macar noua freza scurta nu ii irita..suncile incep sa atarne amenintator peste curea..aripioarele de pe picioare devin mai pronuntate..si nu pot decat sa le urez "fly fly fly birdie fly"..nici macar nu mai au unde sa zboare..
aceasta este o etapa de toamna...o depresie de toamna care se va transforma in depresie de iarna si apoi in depresie de primavara..traiesc si mananc..nici sa plang nu pot ca aici nu avem caprioare ca sa mananc si sa plang..
si uite asa mai trece o zi elefanteasca...nust daca zilele sunt lungi sau scurte...si nici macar nu ma pot decide daca timpul trece greu sau repede...trece plictisit..ma scuipa intre ochi in fiecare ora in care nu produc nimic..si tot ce imi doresc e sa emigrez..si daca as emigra as emigra tot plictisit..
mi-ar placea sa emigrez din baneasa...cu o intarziere de avion de 10 ore..sa stau acolo in baneasa cu dosul pe trei scaune..(ca pana ma decid sa emigrez pe bune o sa devin o balena ambulanta) si dupa care sa vina avionul si eu sa urlu ca in bancul ala idiot care ma distra cand aveam 4 ani: "pentru pace si popor eu ma pipulika in rezervor"..sa trantesc o harca pe meleagul bucurestean si sa plec la drum...dupa care sa aterizez pe o insula intr-un ocean..ca in lost asa...avand in vedere ca avionul o plecat din baneasa voi fi insotita doar de romani cocalari si straini sarantoci agitati de proastele servicii ale tarii (de parca ii pune cineva sa circule cu low de low cost) ..si sa ne credem intr-un ocean..si dupa o luna in care ne batem intre noi si ne luptam in cantece popolare si manelistice ..sa constatam ca suntem pe o insula din marea neagra...(ma rog..eu imi imaginez) si suntem la 1km departare de tarm dar nu am vast tarmul ca am stat cu spatele in tot acest timp..
mdea..si un pescarus ar fi avut niste idei mai geniale..dar nu pot..nu pot sa fiu inteligenta..
in weekend am fost acasa..m-am distrat cu otto un pic..m-am uitat sambata seara la: tenis, fotbal,tenis,tenis..la ora 01:00 am plecat acasa ca mai aveam un pic si spargeam televizorul..nici macar nu am baut..si era buna tequilla..si eu nici macar nu am gustat-o..atat de depresiva sunt..si m-am uitat apoi la national geographic la necropsii..eu..tocmai eu..diva divelor si zana ringurilor de zbantzaiala agitata ma uitam la macelul unor oameni morti..viva la vida!
duminica ne-am intors in buc..si dupa 4 ore de tren puteam a fum de tigara..a ulei ranced...a carciuma imputita..si a tren jegos..ne-am analizat vietile anterioare..am aflat de la gurul casei noastre ca ma aflu la stare de primata(dpdv al spiritului)..si andre a fost intr-o alta viata cocoasa cocosatului de la notre dame..
dupa care, in restul zilelor am facut asa:
luni: nimic
marti:nimic
azi: nimic
mint un pic..ptr ca mi-am redescoperit pasiunea ptr bubbleshooter..si constat ca dupa o ora de impuscat biloance vad prost..adica..am un ochi pe tastatura si un ochi la alt etaj sub pantoful unei doamne..
la ora 21:30 in fiecare seara mi se face foame si bag in mine ca o eroina..mai mai sa fac apa la genunchi cand am vazut ca nu imi merge cuptorul cu microunde si am mancat rece (dar am mancat..ca nu puteam sa nu mananc)..la ora 23:30 ma bag la dush..imi chinui fata pret de 15 min..fac dush..imi cade si gelul de dush..trantesc usa..alunec prin baie..injur..ma duc la somn..pret de 15 min ma mai uit in oglinda si imi admir noile forme..de femeie care umple 10 paturi..ma cremuiesc cu o cretinitate de crema bio-planto-anti-celulita si coaja de portocala..si atat..si m-am tuns ..asta ca sa stau si mai mult in oglinda admirandu-mi mufarina de copila de 13 ani..
ma mai joc acum niste bubble shooter..ma autosinucid cu inca 4390592 de tigari si apoi reiau procesul de mai sus..
over and out..vreau o minune..vreau un soare puternic..si o mare..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu