16 septembrie 2009

Work and learn

Uneori simt ca lucrez intr-un loc minunat..
In ciuda faptului ca uneori joc bubbleshooter pana imi ies creierii pe urechi si pe ochi si alteori mulg vaci si plantez capsuni pe facebook...in fiecare zi imi e dat sa citesc oameni si sa aleg..asa da asa nu..
Pana la urma e un avantaj ca sunt inconjurata de femei de toate varstele si care se regasesc in toate statuturile sociale( as in : married with children, not married, divorced with children, young, old, beautiful, less beautiful, with lots of money, with money, happy, unhappy)..
Si uite asa dupa tigari fumate cu mamici care au fete de o varsta cu mine, lucrand cu femei care nu au copii sau care au copii si taticii sunt de mult plecati pe coclauri ajung sa imi dau seama cum trebuie sa fiu in viitor..
Culeg lucruri bune de la fiecare si le voi pastra pentru viitor si nu le voi uita caci sunt convinsa ca imi vor fi teribil de folositoare pe viitor..si recunosc ca in mijlocul lor ma simt copil si e tare bun feelingul asta..
Si uneori le invidiez pentru puterea de a depasi situatii de oameni mari si uneori ma bucur pentru mine ca inca nu am probleme de oameni mari si sunt un copil...care sare dintr-un capat in altul...si imi place sa le vad razand..si imi place sa ma prostesc..si imi place sa le fac sa vada totul prin ochii copiilor..si recunosc ca cel mai mult imi place sa ma laud cu mama mea..Recunosc..am o mama extraordinara..si mi se intampla des ca unele din ele sa imi fie tare dragi pentru ca sunt la fel de extraordinare..

Am mai trait un sentiment extraordinar in weekend...inaltator la ceruri chiar..dupa un weekend tumultos cu multe aventuri casnice (as in stai in casa..dupa care urlii..plangi si zbieri..si suni tot mapamondul, pregatita sa te arunci pe geam ca tocma ce l-ai vazut pe mickey mouse in varianta de bucuresti alergand voios prin bucatarie..prin care bucatarie tu mergi in picioarele goale..si in care bucatarie ai un crater sub chiuveta care da fix in underground..unde presupun ca traiesc si convietuiesc shefii lui mickey..ma rog..aventuroasa zi)..asa...in rest..o duminica linistita in care inainte sa intrii in bucatarie te uiti pe geam sa vezi daca soarecii fac chef..am facut un baitz din ala lung si nesimtit si scump..si am baloshit in fata unui film de cacat de pe acasa..(dar era un copil bun in film si no..)., dupa care am vb cu che la tel si am ras de m-am cracanat...si m-am bagat la patuk..si cum necum...mi-am adus aminte de copilarie..copilarie in care cele mai minunate lucruri erau sa mananc sambata dimineata (cand mama facea curat si aveam apa calda pana la 1) paine proaspata cu parizer si apoi sa fac baie...si un alt lucru minunat era momentul in care ma tranteam in pat si eram curatica si plina de parizer..(ca mai mancam si in timpul zilei..ca vai ce imi placea...) si lenjeria era curata..mi se parea ceva inaltator lenjeria proaspat pusa si mirosind a curat..si mamica cu volce calda ce ne ura noapte buna...mortal..
asa ca duminica seara..invelindu-ma in plapumioara mea moale si cu lenjeria mirosind a curat..mi-am adus aminte de cat de mult imi placea cand eram mica si cat de stupid mi se pare acum si uite asa am plans un pic..pentru ca nu imi mai place de mine..pentru ca vreau sa ma bucur in continuare de lucruri marunte si uit..si de ce uit??? de ce ma tot agit cautand lucruri marete cand fericirea asta mica e cea mai mare...of of..
nu ma mai pot concentra..:D
over and out

nota: lenjerie de pat..ca sa nu se inteleaga altceva

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu