27 septembrie 2009

Sau mai bine cu umbra ta..

Am avut un weekend frumos..a fost frumos pentru ca eu am simtit ca e ziua mea..si am ras cu putere si din suflet si am incercat sa impart fericirea cu persoana sarbatorita..sa-i suflu peste crestet parfum de veselie si putere si din nou..fericire..
Si dupa o cina in care era sa cad de pe scaun de la prea mult ras..(asa mult nu am ras de fooaarrteee muullttt timp) am mers si in club...si toata lumea vroia sa reproduca..sau macar sa intreprinda actul reproducerii..hormonii zburau peste tot si in dansul fiecarui omuletz..i-am privit intai cu haz si cand m-am simtit incoltita m-am uitat urat si am raspuns gretos la propuneri..
Si pe la sase dimineata dj-ul a avut o inspiratie divina..a pus nicu alifantis si am realizat..doar atunci am realizat ca a venit toamna..asa ca de cand m-am trezit ascult in mod obsesiv aceasta melodie..
Si incerc sa imi analizez starea...si e o stare de toamna..si sufletul meu e o frunza aurie care se desprinde din veselia crengii cu care s-a iubit o primavara si o vara intreaga...si zboara..libera si fericita..caci nu stie inca ca se va topi intre multe alte frunze aurii..si tot ce pot sa sper e sa gasesti tu frunza si sa ai grija de ea..si sa nu o arunci in restul multimii de frunze triste de toamna..sa o prinzi si sa o pui intr-o carte care iti e tie draga..sa nu lasi frunza sa cada si nici sa se rupa si nici sa se ushte...si ai grija sa nu calci pe ea pentru ca ii tai aripile si nici macar cu ajutorul vantului nu va putea sa zboare..
Si pe de alta parte ma gandesc cu drag la prietenul meu care o sa vina si o sa fie aici aproape..si parca nu mai pot de veselie cand ma gandesc ca sar intr-un autobuz si apoi in tramvai si in 30 de mins ajung la el si bem cafele si radem..cred ca acest gand e unicul cu adevarat pozitiv si tzopaitor in toata aceasta stare de toamna..
Si pe de alta parte...toamna imi aduce aminte de lacrimile de inceput de octombrie cand vroiam acasa si nu vroiam capitala si nu vroiam capitala si nu vroiam camin si nu vroiam aglomeratie si vroiam doar vara continua sau liceu continuu..
Si pe de alta parte ma gandesc la voi toti care ati fost si zambesc..trist si melancolic si...incerc sa vad pe care v-am iubit mai mult..sau mai bine spus..incerc sa ma gandesc daca v-am iubit si nu cred ca v-am iubit..adica..doar un singur om imi provoaca pe langa zambet si o lacrima..si mai mult de atat...
Si pe de alta parte ma gandesc la tine..cel ce esti in prezent si nu stiu daca vei fi in viitor..stiu doar ca imi e dor de tine..si stiu ca nu pot iubi promisiuni desarte si stiu ca incredere totala nu voi avea niciodata..sau prea curand pentru ca nu pot inca sa fiu naiva si sa cred ca tot ce zboara se si mananca..
Si pe de alta parte..

"A venit..a venit toamna..
Acopera-mi inima cu ceva

Cu umbra unui copac
Sau mai bine cu umbra ta"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu