12 octombrie 2009

For a beautiful soul

Ploua...si ploua asa dureros parca..si a venit toamna si sufletele noastre nu sunt din cele mai fericite..
si ploua si ascult o melodie si imi aduc aminte de o dimineata in care imi exploda capul de durere..in casa era cald si pe masa asteptau cuminte 2 cafele frumos aranjate si pachetul de tigari era pregatit pentru mahmureala mea..si cafeaua era buna si totul parea ireal..afara era innorat si noi..doi copii...cu sperante..sau distrugatori de sperante..si asta e doar unul din momentele pe care nu le voi uita niciodata si care mi-au magulit sufletul..si unul din momentele in care simteam ca sunt o printesa..si stiu ca trebuia sa fiu printesa ta..si in vise ascunse am fost de multe ori..
Dar acum nu despre mine vorbim..ci de sufletul tau..in orice caz..toate momentele pe care le port cu mine m-au facut sa realizez ca tu esti un omuletz extraordinar..uneori mi se parea si mi se pare inca ca nu s-a nascut femeia care sa te faca fericit pentru ca tu esti...tu esti..special..si ai suflet frumos..
Si am vazut si vad..si citesc in privirea ta ca te doare si esti trist, dar trebuie sa iti revii..trebuie sa iti aduni cioburile din suflet si sa mergi mai departe pentru ca nu se poate altfel si pentru ca nu e nevoie sa te plafonezi in ceva care nu era menit sa fie..si aseara citind articole peste articole din revista de suflet a noastra..mi-am dat seama ca lumea e inteleapta..si ca relatiile trebuie sa ne faca fericiti si liberi si sa nu ne priveze de libertate..o relatie trebuie sa ne dea aripi..nu sa ne tintuiasca de pamant..legati de ceva care poate nici nu exista..
Nu a fost sa fie..si nu..nu am cunoscut-o si vreau sa nu gresesc cand spun ca nu te merita..pentru ca daca nu ti-a dat aripi de libertate, atunci nu te-a cunoscut..
Nu stiu cum trebuie sa fie relatiile ideale..stiu doar cum trebuie sa nu fie..si stiu ca tu trebuie sa fii fericit..si o sa gasesti greu fericirea pentru ca esti un om special..si pentru ca trebuie sa apara persoana care sa te cunoasca cum te cunosc eu..si sa vada ce vad eu..si poate persoana aceea o sa fie mai inteleapta si mai matura..
Si...o sa treaca...sufletul tau isi revine...dar trebuie sa iti alungi tristetea si sa nu o lasi sa te copleseasca..
Love you, bah si trecem noi peste..si ne facem noi case si ne vom obliga copiii sa se imprieteneasca..:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu