20 octombrie 2009

Dupa ceva timp devine o incantare

Aveam 5 ani si ma uitam la reclame si o tanti cu pulovar gri se imbratisa singura si spunea: "mai uscata, mai protejata"..puteam sa jur ca avea lipite la subratz niste chestii care nu o lasau sa transpire si de asta se simtea mititca mai uscata..dupa ceva timp am aflat cu stupoare ca am ovare..
Aveam vreo 9 ani si ma uitam la filme..filme de dragoste..ca deh! de mica aveam ceva cu impuscaturile..si ma uitam la personajele principale ( care pe vremea aceea erau doar de sexe diferite- sau eu doar la filme cu heterosexuali ma uitam) si puteam sa jur ca sarutul e un schimb de aer, in care se tot mangaie buzele intr-o veselie..dupa ceva timp am aflat ca in cadrul acestui proces numit sarut nu se face doar schimb de aer ci se foloseste si limba..stupefiata si scarbita am avut nevoie de 2 luni si un prieten rabdator ca sa invat sa sarut si sa nu vomit dupa aceea..
Nu mai stiu cati ani aveam cand credeam ca punctul culminant dintre parteneri e ala in care te pupa el pe gat si tu gemi..dupe care sta pe tine..(sub patura - ca nu acceptam nuditatea si schimbam repede programul, ca imi era rushine) si pac pac...gemi si gemi si mama mama cata placere..dupa ceva timp am aflat ca trebuie sa stai dezbracata si ca orgasmul nu poate fi provocat nicicum de niste buze pe gat..
Cand eram noi mici visul fiecareia era ca prima noapte de dragoste sa fie cu lumanerele si muzica si trandafiri si fat-frumos cu cal zburator...si cand am crescut mai mari dragostea s-a transformat in sex, lumanarelele in intuneric, muzica in liniste, trandafirii in pat ce scartzaie si fat-frumos numai cal zburator nu are..Si treptat crestem si tot crestem si ceea in ce credeam cu tarie si cu minte de copil s-a transformat intr-o tavaleala ieftina si vulgara..:"haide pa..auzi..da imi mai spui inca o data cum te cheama? nu de alta dar sa te trec pe lista..".."x ma cheama..".."aaaaaaa..si pe tine? mai zi-mi inca o data de unde esti..assaa..gata te-am notat..mersi si sper ca ti-am provocat un orgasm..si daca nu..chiar nu imi prea pasa"..
Traim in relatii de mult visate, dar renuntam la ele pentru ca sexul nu e asa sexos..si pentru ca deh..sexul este foarte important intr-o relatie..si oauauuauau..nu i se scoala lui sau nu ti se scoala tie..si cantam plangand: "goodbye my lover, goodbye my friend..u have been the one for me"..
Si uite asa trecem prin viata indobitocindu-ne si mai mult, alergand prin buze straine care nici macar un fluture..pardon...o molie nu mai produc in organul nostru digestiv..ne asezam in brate straine visand la flori si dragoste..si ne trezim cu dureri de cap si mahmureala..
Devenim salbatici si duri.."auzi, fata, da' ai avut orgasm??".."nu".."nuuuuuuu?????".."pfuai..pai si de ce stai cu el??"..(nu am avut onoarea de a avea asemenea prietene care sa ma intrebe asemenea lucruri,dar sunt convinsa ca 70% din femei intreaba asemenea lucruri) si cam asa ne taram in relatii nefolositoare noua si sufletului nostru(pe care oricum il scuipam si il calcam in picioare)..
Si se mai ajunge si in punctul in care obsesia si fetishurile scarboase sunt acoperite si justificate prin iubire..pentru ca e mai usor sa spui ca iubesti, decat sa recunosti ca esti nebun si defect si ai vicii..
Mda...citesc o carte erotica si de aici vine toata aceasta razvratire impotriva actului sexual..care din dragoste tandra se transforma in sex grotesc..personajul principal a devenit in acest punct scatofil si isi justifica fetishul prin dragostea giganta pentru ea si pentru tot ce e ea.."iubirea nu inseamna totul..inseamna sa iubesti totul"(parca ceva de genul era)
Si trecand din acest punct al trairilor fugare,insipide,inodore,incolore ajungem intr-un punct in care oglinda e doar o oglinda..ne detasam si ne privim din exterior si of corz..but of corz ca nu ne place..
Caut de mult oglinda menita sa imi dea fericirea si am gasit-o iarasi si parca visez..parca nu imi vine sa cred ca ma privesc in oglinda si dupa mult timp imi vad sufletul..ma admir..imi iubesc ochii care stralucesc si adorm zambind si visez zambind si traiesc zambind neincetat..
Si sunt convinsa ca dupa ieftineala traita de noi si impusa de sfanta societatea in care sfantul sex e cel mai tare din parcare si calitatea lui e suprasuprasupra apreciata..ajungem cu totii in punctul in care aveam mai putini ani si speram inocent la trairi intense si pure..doar ca acum nu speram ci traim aceste trairi..
Imi aprind o tigara si zambesc..ascult norah jones si zambesc..Traiesc acum ce visam cand eram copil..ma uit in oglinda si imi gasesc lumina ochilor si pielea infiorata de amintiri..
Cand eram noi mici visul fiecareia era ca prima noapte de dragoste sa fie cu lumanerele si muzica si trandafiri si fat-frumos cu cal zburator..dupa ceva timp..lumanarele sunt ochii si sufletul nostru..vocea si soaptele tale sunt muzica mea..buzele noastre sunt trandafiri rosii nesatuli si vesnic insetati de ploaie de zambete..si fat-frumos esti tu si iti dau si sufletul meu zburator care sa te poarte peste tot..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu