1 octombrie 2009

Viteza sangelui meu

Ok..sa ne intelegem bine..acum 2 luni eram in vama la folk you..il cautam cu disperare pe mishu ca sa il pun sa imi dea o chitara in cap si sa imi cante ceva ca sa pot sa fiu si mai fericita..
Dupa aceste 2 luni m-am trezit cu depresii si am trait depresii toata ziua ca spre final sa intru pe blogul omuletzului si sa ii citesc noile planuri si sa ii ascult noua melodie..si uite asa..de o jumatate de ora..ma incapatanez sa nu ma ridic si sa nu plec acasa ptr ca acasa nu imi merge netul si nu ma pot desprinde de melodie..
Da recunosc..imi placea melodia si in varianta nefinisata..dar in aceasta varianta improved este ceva care iti salta neuronii si iti distruge neuronii si iti reface iar neuroni mai sanatosi si mai folkishti..
Da recunosc..melodia asta ma poarta inapoi in timp si daca ma si uit la o poza cu mare incep si plang..stiu stiu..sunt o plangacioasa..dar nu pot..e ceva involuntar..
Ii multumesc pe aceasta cale lui Mishu pentru ca ne poarta pe taramuri paradisiace si ne zguduie creierii si ne face sa ne tremure sufletul pana cand sufletul devine una cu trupul si totul se pierde in chitara si in cantec..
Si ca sa nu uit marele meu artist preferat..(Ale acestor timpuri zbuciumate in care el stie sa aduca chitarushca inapoi in inima mea) participa si la un concurs pe nume Global Battle of Bands si toti cei care vor citi aceste randuri sunt obligati ( in numele dragostei pentru mine si pentru muzica) sa faca click uite aici si sa asculte melodia si apoi sa intre aici si sa faca bine sa il voteze pe Mishu ca sa fim cu toti fericiti si melodia asta sa incante si mai multa lume si sa planga si mai multe puicutze si pasarele..si pasaroilor sa li se inmoaie sufletul..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu