5 octombrie 2009

Inceput de luni

Mi se intampla des sa visez..visez des..visez mult si uneori stupid..visez ca mi se intampla lucruri frumoase..visez ca ma aflu in locuri frumoase..visez la mine..uneori visez la tine..alteori visez la noi..visez cu ochii deschisi si visez cu ochii inchisi
E socant atunci cand nu mai stiu daca am visat sau am trait..am iesit din weekend foarte zambareata..si obosita..si nu stiam ca si linistea poate fi un sentiment obositor..cred ca tot ce e prea mult strica..si da..a fost un weekend frumos..
Acum daca as putea as descrie cuvantul frumos dar nu pot..acest frumos e o stare de liniste linistita in care te vad cum tii sufletul meu intre palme si il mangai cu priviri si atingeri...si sufletul respira si ofteaza adanc si iti saruta palmele si nu..nu vrea sa plece..
Mi-am simtit tot corpul tremurand de fericire calma si linistita..si pe o canapea comoda..mi-am dat seama ca sufletul meu a incetat sa mai alerge..s-a odihnit..si mi-a soptit ca ii e bine si ma roaga sa il mai tzin asa..linistit...mi-am simtit sufletul vorbind si i-am raspuns cu un zambet si acum il simt plutitor de fericire in continuare..
E ciudat sa iesi din weekend si sa traiesti incontinuu senzatii si sa ai pielea infiorata si tremuranda...sa ai buzele inclestate intr-un sarut la care doar visezi acum...si sa vezi si sa traiesti incontinuu starea de bine...si ti-am simtit marea in buze si nisipul in par...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu