12 august 2009

Autosugestia si cum nu functioneaza

De vreo 4 - 5 zile tot incerc chestia asta cu autosugestia dar creierii mei au devenit mai slabi decat restul organismului..oricat de mult incerc sa ies din starea asta de rau nu pot..oricat de multe pastile as lua..le simt pe toate asezate in forma originala pe ficat..
E ca si cum ce gandesc si ce simt e ceva dezlegat de restul organismului..adica puii mei..sunt extrem de happy si totusi organele nu ma asculta si nu se hranesc cu fericirea asta..
imi vad stomacul ciuruit si gaurit si am impresia ca no matter what tot ce mananc iese prin el si cumva o refuzat sa mai presteze servicii binefacatoare..
de mancat nu mai pot manca nimic...in afara de covrigi..as manca covrigi nonstop..ciorba de covrigi..tocaniti de covrigi..covrigi flambati si caramelizati...oricat de mult incerc sa imi induc vreo pofta de mancare unicul lucru care ma incita sunt covrigi in felurite forme..
io totusi cred ca m-am tampit foarte tare...ori sunt mult prea obosita..ori intr-adevar mi-o lesinat ficatul si mi s-o marit splina si stomacul e o carpa obosita de bucatarie...
multumesc pe aceasta cale celor care ma suporta si nu ma ucid de fiecare data cand ma plang..si va promit ca in weekend imi revin si o sa fiu zana marilor si a nisipurilor si a tot ce vreti voi..va rog sa aveti incredere si sa ma sustineti in continuare..:))
over and out ca parca mi se inmoaie picioarele..:)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu