24 august 2009

Just a little bit..

"Piece by piece..
it's how I let go of you
Kiss by kiss
will leave my mind one of a time"

si oricat de mult incerc sa prind fericirea...nu reusesc..
o prind putin..o tin in palme..si imi scapa printre degete...si alerg si alerg pana cand nu mai pot respir..si pana cand ajung aici..in fata monitorului cu mintea praf si sufletul bucatele..si stop..
am obosit sa alerg..
haide fericire..vino tu..pentru ca eu nu mai am putere sa te caut..
si voi toti pe care va iubesc si alergati la fel ca si mine in cautarea unei fericiri care poate nici macar nu exista alergati singuri..am obosit ca in drumul meu sa ma impiedic de voi..m-ati obosit si nu mai am putere pentru mine..
am obosit..
am obosit..
am obosit..
si nu mai pot si nu mai vreau sa alerg..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu