24 august 2009

Nu voi uita niciodata covrigul!!!

Dragi copcii, pretini, printese si armasari (va rog a nu vi se "lasa" de la acest ultim cuvant),

dupa o absenta indelungata (ca oricum cei care ma citesc sunt omniprezenti in urechile mele asa ca nu ie nimic nou) revin cu noi poveshtiri cu si despre personagie de care am mai auzit si de care auzim numa amu dar speram sa revina pe meleagurile mele blogaroase..

eram ferm hotarata sa nu scriu nimic despre ultima saptamana, dar fiind la servici si intorcandu-ma de la una tigara canceroasa in plamani am vast o poza pe un calendar cu un croissant si langa el..pe masa de langa scris maaareee.. EUSEBIU..si vreau a va spune ca m-o palit inspiratia fics da fics in cerebelu' al mic pe care credeam ca l-am pierdut atunci cand m-o muscat un caine in joaca..

ca sa nu deraiem de la subiect tre sa incepem cu inceputurile..

inceputurile ie simple: je si una copcila cu creierii in asfalti si pe trotuare, numa in cap nu, pe un tren te duc-te aduc si intre timp te imput inspre maricica (a se citi mare, a se citi vama veche)..drumul fuse picanteros ca ne-am cumparat "mmullttaaa" guma (ca asa o vrut marcela..credea ea ca tine de foame) si carti de joc cu muieri dezbracate pe care le-am injurat of corz..ca ele ie faine si zuple si ierau si vedete..ne-am jucat macao cacao si razboi..dupe care am scuipat pe carti si ne-am uitat pe jeam..me rog..intr-un final ajunseram si la locul de caznare unde am fost intampimate cu mucha calor (a se citi caldura) de o tanti care avea in jur de 270 de ani, care iera senila, care vai saraca ce-am mai injurat-o..care cand am mers sa ii zicem ca noi plecam ea ne-o zis : "bine ati venit!"

si ute numa asa am inceput a manca..muulltt..muullttt am mancat..si cel mai mult covrigi dar continuam dupe aia istoria corvigrului care este..care a fost..care va fi tot timpul..

am mers si pe plaja si am inceput sa ne indesam nisip peste tot...ca sa aiba apa ce scoate de prin noi..si io am inceput sa astept masina cheguevarista sa vie teafara si sanatoasa cu tot cu fratii che guevara si cu a lady..(o numim lady ca nu stiam niica despre ea)

bineinteles ca eroii cheguevaristi or ajuns cu bine, cu tot cu domnisoara mititica si finutza si am mers sa ne dantzam si sa ne rupem in figuri si in nisip ca asa se face..ce pot sa zic..am primit un cap in stomac de la jhonny bravo..(si cu totii stim ca are capul greu), marcela era emo de la hobosala si s-o dus la cuca rapid, che guevara senior era in forma de forma, eu am adormit pe plaja ca doar dupe niscaiva votca si trenuri mi-o adormit neuronii si eu numa le-am urmat exemplul..

ziua de sambata o fost oricum cruciala caci am petrecut toata ziulitza cu marcela si our lady(nu vrem sa dam nume ca nu e frumos..dar poate pana la final reusesc sa ii gasesc zanei o porecla)..no dupe multe chinuieli cu musafiri mai mult sau mai putini poftiti si multe povestiri care mai de care mai muieresti...si dupe multi..multi..multi...foarte multi covrigi mi-am dat cu seama ca zana noastra ie chiar dusa de acasa..si mi-am dat seama ca am avut honoarea de a cunoaste inca o muiere cu creierii plecati in vacanta in 80% din timp..zana noastra o legat pretenii stranse si cu o gasca de vamaiotzi for real..real vamaiotzi..vamaiotzi adevarati care faceau baie imbracati si care stateau la soare la fel de imbracati..
seara o fost oricum cea mai si cea mai tare..ca atata de tare si mult am ras ca era sa cad de vreo cateva ori de pe scaun si am scuipat de vreo 3 ori in mojito ca nu mai stiam cum sa fac sa rad mai bine...:))
oricum cea mai funny o fost povestea boului si a taurului..caci che guevara senior s-o chinuit un pic sa ii explice zanei noastre cum sta treaba cu les cohones si of corz ca noi toti eram pe undeva pe jos..dupe care am mai ras un pic te tema limbii rumanesti..si aia cu "cine e moderat asta?" m-a distrat sa mor si dupa o saptamana am si uitat tpate zapacelile despre care am tot vorbit..mai era inca una cu ligheanul dar nu mai tin minte nici sa ma pici cu ceara..
ulterior ne-am rupt in figuri cu picioarele in nisip si am aflat cu stupoare ca zana noastra era fascinata de pelvisul meu..intr-un final oricum ma transformasem in femeia covrig cu pedigree in pelvis si am primit si ceva complimente subtile ceea ce ma face sa ma incred in puterile mele de dansatoare jasmina ce ma aflu..
duminica o fost o zi interesting..am fost o sirena inotatoare ca am stat in apa ca o rata..fratii au jucat volei..pe langa faptul ca am fost sirena am mancat multi covrigi of corz si am povestit din nou cu zanele mele si chiar m-am simtit bine si chiar ne-am distrat..si ma lasa inspiratia ca azi nu m-am uitat pe pereti dupa croissante si eusebiu dar ma rog..
restul de saptamana o fost chill fara evenimente notabile..si weekendul ce o trecut o fost iarasi funny caci o trebuit sa ascult toate imbecilitatile emise de al meu frate..care vreau sa zic ca ii mai jenial decat mine..ca daka il parasesc neuronii debiteaza numai porcarii - multe din ele legate de muieri si "vanatul" (si nu pot sa va zic cine e vanatul pentru ca imi e rushine)..:)))
anyhow..noi cu totii asteptam cu nerabdare alte isterii zambitoare, nice to have new and funny people around si mai ales dar mai ales adaug pe lista femeilor nebune care mi-s dragi inca o zana bezmetica si zburatoare si plecata de pe taramuri pamantene..
over and out..
traiasca covrigii si toti cei care isi deschid corvrigarii si patiserii..
ma duc pana la baie ca am mac intre dinti(de la covrigii de azi...nu de la aia de sapt trecuta)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu