3 august 2009

Fluturi din soare

"Nu uita ca s-a intamplat sa fie vara
Atunci cand noi n-am existat...[..]
Haide zbori cu mine in mana catre cer.."

Dragii mei ,
am zburat..si vantul si stelele si acordurile si lacrimile si tu m-ati sustinut in zbor si nu m-ati lasat sa cad si sufletul mi s-a facut bucatele..si daca nu m-ai fi tinut in brate m-as fi facut cioburi pentru ca durerea te incheaga si se pare ca fericirea te dilata..
am fost din nou la mare and i was folked..daka pot sa spun asa...si mainile tale si pielea ta au crescut intensitatea si toate m-au dus intr-un vartej de fericire si acea tristete traita candva de mult in timpuri pe care nu mi le amintesc dar le simt pustii si amare..
iarasi ma uit tampa la monitor si realizez ca suferinta ne face poeti si boemi si fericirea ne tampeste pentru ca pur si simplu e mult prea greu sa exprimi fericirea...pentru ca nu s-a gandit nimeni pana acum la cuvinte mai multe pentru stari euforice...
am vorbit cu stelele si am multumit in gand de mii si mii de ori pentru tot ce am si sa stii ca le-am povestit de tine si vocea ta si mi-au raspuns cu lumina calda si betiva si poate si din cauza lor am plans..
si toate acordurile si toata noaptea m-au innebunit pana la lacrimi si tremur de simtiri..si nu stiu si nici acum nu cred cat de mult ma transforma muzica...e ca si cum ma decorporalizez si devin ce sunt sau devin ceea ce am fost si nu mai sunt..
si dupa cum ti-am zis si tie sunt inca surprinsa de tot ceea ce se ascunde in mine..sunt surprinsa de durerea pe care o simt in unele melodii si sunt si mai surprinsa de cum sufletul meu tembel alearga intr-una de la extaz la agonie si totul in functie de cum se hotarasc mai marii sa cante..

lasand starile mele haotice la o parte...nu l-am vazut pe mishu si nu am avut ocazia sa fiu fan isteric si retardat..:)..dar mishulica sa stii ca te-am ascultat pe plaja..privind marea si soarele si fumul de tigara si pe jhonny bravo jucand volei..
nu mai tin minte cand m-am simtit asa fericita si libera..si din nou am ras ca niste copii retardati si am mancat ca niste porci..(eu mai putin che guevara o gramada) si iarasi ne-am imaginat scenarii care de care mai deplasate si putin probabile a se intampla..si ne-am dansat si cate si mai cate..

e tot ce pot sa zic acum..fericirea asta e aici si e cuibarita bine si sper sa mai ramana si sa nu iasa din pestera asta a sufletului meu..si despre tine nu mai pot sa zic nimic..stiu doar ca imi era dor de tine si tu erai langa mine..stiu doar ca aseara nu am vrut sa fac dush ca sa mai raman un pic cu amintirea pielii tale sarate..si stiu ca am adormit zambind si m-am trezit iarasi ca un peste pe uscat..:)

mai vreau fluturi ...mai vreau chitara..mai vreau fericire..mai vreau nisip si sare...mai vreau fum de tigara voios si vesel..mai vreau mare si zgomot de valuri..si te mai vreau si te mai vreau ..te vreau pe tine si timpul nostru oprit..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu