26 august 2009

Un pic de vise cu ochii un pic deschisi

Sa ne intelegem..dar sa ne intelegem bine..
Imi storc un cos..de pe spate..si apoi unul de pe fata..am in fata un laptop care o implinit 3 ani acum doua saptamani! Doamne ajuta!!! Laptopul sta pe o carte ( carte pe care nu stiu cand o voi termina de citit).
In stanga lu' nea laptop un calorifer..langa pervazul si un cd.si o trusa de machiat si tigari si rimel si apa si acetona si tush de ochi si penseta si pixuri..si undeva tot pe pervaz multe scoici adunate de prin vama..in dreapta lu' nea treinaru un pahar gol (pe care il voi umple cu sirop)..langa pahar scrumiera plina cu sanatatea plamanilor nostrii..daca o mai avem si pe aia..o bricheta..o unghiera..o forfecutza..si o revista cu mobila..traiasca locurile ciudate pe care le gasim noi pentru a depozita tot felul de lucruri..
Pe geam se vede un cablu..caruia nu ii voi descoperi niciodata scopul..niciodata..in spatele cablului nucul..care acum nu se vede ca e noapte..pe fundal imi canta lenny.."please believe in me"..
si totusi..in ciuda acestei vieti normale exista google images..
si in acest peisaj macabru de frigider cu magneti si cosuri de gunoi la vedere..a intra pe google images e cea mai mare greseala pe care o poate face cineva..ar fi ok daca am cauta vaci sau porci sau oi..sau brasov..sau fagaras...
In momentul in care degetele isi trag IQ in burice si scriu ca niste imbecile lucruri such as: plitvice lakes, machu pichu, maui, argentina, cook islands, galapagos, riva del garda, sardignia, bali, maldive..mintea o ia razna si creierul mi se scurge prin urechi si burici..
Privind si analizand ma tot intreb daca organismul meu si sufleul meu ar rezista unor imagini ca cele vazute acum 10 minute..ma tot intreb cat de drogata m-as simti daca un soare reflectat in valuri m-a facut sa ma pierd si sa ma uit..ma tot intreb daca locurile exista..ating monitorul tamp..ating albastrul apei si totul mi se pare o mare minciuna..e o conspiratie..ca io nu cred ca exista asemenea locuri..nu cred ca nu o sa castig la loto si nu o sa am ocazia sa le vad pe toate in viata asta scurta..vreau sa cred ca nu exista nimic in afara de vama veche si ma pot multumi doar cu vama veche for the rest of my life..
Pe langa asta ma tot intreb daca my biggest dream se va implini vreodata..vreau sa vina ziua aceea in care o sa ma trezesc..la radio sa se auda riccardo cocciante (bella senz'anima daca se poate)..sa simt un miros fin de cappucino cu spuma si mai fina..si deasupra cu cacao in forma de inimioara..langa cappucino sa fie un croissant stralucitor si proaspat, neaparat cu miere sa fie el..sa ies pe terasa si sa admir muntii dolomiti..si soarele sa ma trezeasca incet..si intre timp sa inceapa drupi - sereno e..da da..sa vad dolomitii care se joaca cu norii si ceata si razele soarelui si sa simt cum imi zboara sufletul in 100000 de stanci si in aerul de dimineata..si sa zambesc tamp..sa zambesc la fel de puternic cum am plans atunci cand m-am nascut..sa renasc in fiecare dimineata intr-o casuta trantita intr-un satuletz de pe un deal..cu strazi pavate si inguste..cu ploi innsorite..cu ninsori pure..cu luna si luminile noptii..cu fiecare molecula urland a fericire de copil..cu fericire urlanda de fericirea sufletului care si-a gasit pantecul..si tot pun puncte puncte si pielea se infioara cu asemenea vise..

"Sereno e
Rimanere a letto ancora un po'
E sentirti giu in cucina che
Gia prepari il mio caffe
E far finta di dormire
Per tirarti contro me."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu