10 august 2009

Trica si Lorena

Simt uneori o nevoie acida de a ma transforma in Homo Sapiens cu cocosel, ca sa pot injura si ponegri muierile intr-una si ca sa pot fi un jmecher si pentru ca am eu impresia ca Homo Sapiens cu cocosel e mai telijent decat Homo Sapiens fara cocosel.
Ei bine, ieri am multumit cerului ca am ovare pentru ca barbalaii ashtia e niste fiare nebune si salbatice..
Totul a inceput semiromantic cand un baietzel simpatic m-o intrebat daca vreau sa ne petrecem together o seara pe stadion..together si cu niste amici tot barbalai de ai lui..(vorbim aici de vedete nu de orice barbalai)..
Trube sa recunosc ca dupa ce mancai ca un vacutz nu aveam eu chef de meci si urmarit o minge timp de 90 de minute dar am zis ca promisiunile trube indeplinite si nu se poate sa ratez o seara cu baietzii..ca sa ma educ si eu in lumea lor..
O vint nea Panda si ne-o racolat..(merita precizat faptul ca Kung fu Pandel al nostru are un IQ de vreo 140 ca altufel nu imi poci explica debitul verbal de bun gust)..facut un scurt raliu prin capitala ca iera tarziu si era necesar sa ajungem in timp util pe stadion..ni s-o alaturat inca doi flacai tare simpatici..lenor si baiatul cu pizza sa le zicem, ca aici nu dam nume..:))..
Nea Pandel ie insa un mare observator al sexului muieresc..fie el frumos fie el mai putin frumos..fie el blond sau brunet..cu craci fara craci .. Anyhow pentru mine ca fetitza si fomeie in devenire ii foarte surprising sa aud ce le coace mintea flacailor angelici si cum sunt ei cand ies din captivitate..
O data ajunsi la stadion si coborati din furia pandeleasca arjintie am dat nas in nas cu o gasca de maimute alcooliste si un pic retardate..trube sa recunosc ca m-am speriat un pic si am multumit cerului ca iq-ul meu nu si-ar permite vreodata asemenea persoane in anturaj..deci va rog sa va imaginati una haita de urangutani scapati de la zoo..cu cutii de bere in mana si gesturi care mai de care mai euforice..prost educate si animalice..(trebe sa tot repet chestia asta cu animalele dar jur ca alta comparatie mai buna nu gasesc)..
cumva cumva scapat-am si de dansii ..cumva cumva am scapat si de coada de la intrare care era..dupe care ne postaram funduletzele pe scaune si ne-am mai ras un pic..unii mancand seminte...altii cu dureri de stomac si stari slab euforice..si altii (eu adica) cu gandul permanent la pipi si locuri bune de pipi pentru una fetita pe stadion..intr-un final am reusit sa ma autosugestionez si sa scap de senzatiile de domnisoara cu vezica slaba si am mai tot admirat publicul..care iera hiper mega plin de Homo Sapiens cu cocosel, dar tare uratei toti..de zici ca i=o tunat si i-o adunat..noroc cu zanii cu care eram ca mai salvau din honoarea poporului masculin ruman..
cum necum o inceput si trupele de futball sa intre in scena si m-am amuzat teribil..teribil..adica toate ca toate..dar trica si lorena cred ca o primit premiul de "injuratii serii"..si lorena biata..pe care eu personal nu o cunosc dar mi-am dat cu seama ca o doreste toata lumea in a presta ceva servicii..si toti care o chemau in a presta artele lolipopului nu si-or dat cu seama ca defapt trica ii un om fericit...ca seara cand se aseaza in pat el se gandeste ce fraieri e toti ca pana la urma tot el primeste si nu restul care ii ponegreste femeia..:)) ..pfuai..deci pentru mine o fost o experienta tare funny..
o inceput si meciul si din restecp pentru cei din jur nu m-am tavalit pe jos de ras..pentru ca al nostru Kung Fu Panda o suferit o mare transformare ca aveam impresia ca ii explodeaza cerebelul..:)))..
si acum imi vine sa rad..pentru ca il auzeam urlandu-mi in ureche si am realizat ca era ca in filmele in care sunt puse scene pe slow motion si personajul din imagine racneste cu toata puterea corzilor vocale si a plamanilor inecati in celule nervoase... daca nu ma insel era si in kung fu panda filmul o scena de asta..
oricum cel mai tare mi s-o parut baiatul cu pizza care la inceputul meciului era foarte calm si care i-o recomandat lui Panda sa se calmeze ca poate face un atac de apoplexie..asta pana cand la un moment dat in repriza a doua cand stelistii o ratat un gol...aveam impresia ca baiatul cu pizza o sa o ia razna ca o inceput sa sara si sa zbiere..no ala atac de apoplexie fratica..pentru ca pandel era chiar calm...
iarasi un lucru pe care eu ca fetitza nu il inteleg e de ce la un meci in care joaca cfr si steaua suporterii ii injura pe dinamovisti..niciodata nu cred ca o sa pot intelege...m-am gandit si aseara si cred ca dinamo pica la inaintare pentru ca rimeaza cel mai bine cu cuvantul *uie..si ii iara funny ca suporterii injura echipa dinamo cu acelasi ritm muzical cu care zbiara "forza steaua"..
pe la repriza a doua ma cracanam de ras insa la fel nu puteam rade..pentru ca mi se parea foarte tare cum o minge poate scoate din sarite atatia suporteri...mi s-a parut la fel de amuzant ca stelistii lesinau pe teren..mi s-a parut si mai funny cand 3 minute la rand mingea era tot in out..o fost interesting cand s-o incalecat portarul de la cfr cu un jucator steaua...si din unghiul nostru era o imagine semi-gay..
of corz ca dupa aceste atacuri de cord repetate, zanii si-au revenit rapid si iarasi se uitau dupe fomei bronzate....asta inseamna sa ai atentie distributiva dom'le..cu buza de sus sa zbieri *uie dinamo si cu ochiul drept sa te uiti pe stadion, iara cu buza de jos sa declari amicului ca una individa "promite", timp in care ochiul stang se holbeaza la bronzul ostentativ de pe cheptul ei si mai ostentativ..
over and out...glad to have ovaries..:)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu