5 noiembrie 2009

Trage jaluzeauuaa

Sa traga cineva jaluzeaua sa nu mai vad..sa nu mai vad lacul si copacii plangand cu frunze de toamna..sa traga cineva jaluzeaua si sa nu mai vad cel noros ce cer..si sa ramana doar mirosul asta de ceai si punga de covrigi trantita pe birou...
Nu am scris de mult..si asta se datoreaza faptului ca in marea majoritate a timpul casc...
Si acum imi e somn..un somn..cum nu mi-a fost de mult..de ieri cred ca nu mi-a mai fost asa somn..
Lucruri notabile nu se mai intampla doar ca sunt ca un vulcan leshinat care mai erupe din cand in cand..in feluri diferite sunt eruptiile..fie pe fata..fie nervoase..
Merg la psiholog si invat tehnici de relaxare a creierului si a musculaturii si tanti e bestiala..e mortala..o ador..e un mind reader..si totusi nu pot sa imi dau seama de unde am deprins eu aceasta afinitate de a sta in casa..adica..as sta in casa tot timpul..
Cred ca pur si simplu imi trebuie sa dorm si se pare ca doar un weekend de somn nu ma ajuta prea mult..adica..as dormi intr-una..intr-una..vai ce-as mai dormi...
sa notam intamplari :

-mers in pitesti. cu trenul. la dus am fost invatata traseele pana la mont-blanc : la rue du ble ble, la ble du ble ble. la intors am fost facuta zdreanta. ( si ma pot gandi doar la poezia cu ochii de faianta)
-mancat mult
-injurat mult..during the week ca in weekend nu am de ce
-pierdut cizme piele intoarsa. ofer recompensa
-descoperit ghete special create ptr piciorusul meu. m-am indragostit.
-vazut om pe strada care ramas blocat cand una bucata gagica se trecea unduitor pe langa el
-conversat mult cu taximetristi
-de ieri inceput tehnicile de relaxare pe tema: inspir mare, expir toamna si ploaie.
-dorul de vama nu trece. persista si atinge cote maxime.
-venit iarna mie frig nu am geci
-inceput urat un nenea care se asemenea cu un porc si se uita lingushitor la orice specie feminina
over and out.
imi e somn.
vreau o casa mare.
in curtea cashii mari doi caini.
in casa mare sa fie o bucatarie mare si luxoasa.
in sufragerie si in camera mea plasme mari cu toate discoveriurile si nashionalele geografice de pe fata pamantului.
in baia mea din casa mare vreau lumanarele si muzica de chill out si o cada mare mare mare.
vreau o casa mare.

Un comentariu: