25 ianuarie 2010

2012=Last week

Ma bucur nespus ca am o tastatura noua care nu mai scoate zgomote. Nu e tocita si gresec constant cuvintele dar am eu grija sa o tocesc.
Ma bucur si mai nespus ca s-a terminat saptamana asta ce tocmai o trecut.
Asa saptamana oribila nu mi-a fost dat sa traiesc de foarte mult timp. In afara de seara minunata in Mojo, am trait constant cu frica. Frica de forte ale gandirii mele obscure si negre. Mi-a fost permanent frica ca mi se va intampla ceva rau. Atat de frica incat vineri m-am oprit in fata unui tren intrebandu-ma daca e bine sa plec la drum cu asemenea ganduri.
Am tresarit de fiecare data cand mi-a sunat telefonul caci eram sigura ca voi afla vesti din cele mai rele.
Mi-am imaginat in fiecare zi cate o moarte tampita si surprinzatoare. Mi-am inchipuit pana si aparitia unui urs flamand pe strazi ale Bucurestiului si mi-am imaginat cum ma spinteca si nimeni nu ma ajuta. M-am imaginat calcata de o masina sau intr-o masina care se roteste ametitor pana cand ma umplu de sange cald.
A trecut saptamana trecuta si am reusit cu ajutorul unui foarte bun prieten si iubit si cu ajutorul unei conversatii continue despre copilarie sa trec peste partea asta a constiintei mele infricata de moarte si de esec si pierdere a aerului inspirat.
Si saptamana asta e ziua mea si astept weekendul pentru care am mari planuri zambarete.
Nu mai vreau nici macar o zi, nici macar un minut petrecut in frica saptamanii trecute.

2 comentarii:

  1. Ale naibii momente când dinăuntru ies tot felul de frici, frici inexplicabile, dar atât de puternice că te fac să crezi în răul ce va să vină. Trec, dacă te înconjori de oameni potriviţi.
    Şi uite motiv pentru o zi faină: Seară folk cu Dragoş Boeru în Crossroads. Astă-seară, pe la nouă.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)..Gand la gand cu voie buna! Banuiam ca si tu o sa mergi..Noi nu stim inca dar daca vom veni ne vom saluta zglobiu si folkist..:D

    RăspundețiȘtergere