12 ianuarie 2010

Mucho Chucho

Cand ma simt fericita mai mult de 2 zile la rand imi piere glasciorul si inspiratia si nu ma mai inteleg cu tastatura..
Sunt momente in care realizez ca oricat si oricum am incerca sa ne potrivim si sa ne mulam pe un monitor sau pe o foaie de hartie e inutil. Un simplu cuvant sau o fraza de oricine ar fi scrisa niciodata nu pot sa ajunga acolo unde e sufletul cand zburda fericit.
Ma gandesc de mult cam ce as putea sa scriu ca sa vad eu negru pe alb sufletul meu asa cum e el acum si sa pot sa iti descriu pielea in cuvinte. Nu pot. Ma opresc intr-un zambet tamp de copil indragostit cu lumea la picioare.
Si cum sentimentele sunt in puf, incep sa iau mai mult in considerare detaliile. Ma entuziasmeaza cate o melodie ascultata asa aiurea, ma admir si ma condamn, vreau sa ma perfectionez si sa devin o zana..dar nu pentru tine..asa cum se intelege..ci pentru mine..pentru ca vreau sa imi etalez fericirea pe chip si pe trup..Ma intristez repede si imi trece la fel de repede. Ma bucura o portocala frumos desfacuta si un dop de vin facut de hartie..doar pentru ca sunt facute de tine si sunt acolo..Descopar peste tot cate o amprenta de a ta si zambesc tamp la tot ce imi aduce aminte de tine..
M-am maturizat si am trecut la un alt tip de sentimente. Simt diferit. Simt mai bine, mai clar si mai exact..daca se poate simti asa. Imi ating un vis caci suntem pe rand copii si maturi. Daca tu esti barbatul-copil eu sunt copilul-femeie si daca eu sunt femeia-copil tu esti copilul-barbat.
Privind in urma..in vremurile in care iti vedeam sufletul inchis si ma feream de tine..sau fugeam de tine...doar din frica si din dorinta de a evita ceva..si nici acum nu stiu ce..acum..acum e altfel..Acum nu ma chinui sa gasesc cuvinte potrivite pentru ca imi dau seama ca totul e foarte potrivit..noi suntem potriviti si cuvintele noastre...si pana si ce gatesti se potriveste perfect cu stomacul meu..:D
E totusi negru pe alb si nu reusesc sa zic bine...voi reveni cu alte inspiratii in alte zile..si sper sa tina starea asta cat mai mult..si sper sa ramanem asa potriviti..in imbratisari si cuvinte..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu