5 ianuarie 2010

2010..za niu begging

Incerc sa ma concentrez bine bine si sa scriu frumos dar nu stiu zau daca pot pune in cuvintzele un sfarsit de an..si un inceput de an..
Ziua lui Che a trecut cu bine, eu una m-am simtit tare bine..mai ales ca m-am stresat rau cu cadouasul..saptamana before Christmas a fost destul de stresanta..dar a fost o saptamana tare zambareata.
Am fost si la Noaptea Devoratorilor de Stand Up si era sa cad de pe scaun de ras..si cel mai mult si cel mai mult mi-au placut glumele misogine si shaorma mancata la 2 noaptea.
Drumul pana acasa cu Wizulina a fost cel mai tare..ever..eu atatea bagaje cate aveam noi..nu am mai trait sa vaz..Mi-o fost jumate din drum frica ca ma trezesc cu un coltz de stea decorativa fix in ochi sau gura..dupe care tabloul lui Cata insista sa aterizeze pe umerii mei si atata l-am injurat pana ce s-o asezat la locul lui...si cand nu imi mai era frica de stea si tabloul urat se potolise am cumparat 2 sticle de cola la 2l si pozitia comoda o disparut cu totul..si creierii imi era storciti..da era storciti rau ca nici sa vorbesc nu mai stiam...
Of corz ca familia ne-o primit cum se cuvine: cu beuturi si mancarica buna si calda. Muma s-o bucurat de cadouri ca atunci cand m-o nascut pe mine si am mers si la colinda si ne-am ras un picutz..ca la un mom dat de la atata cantat ni s-a facut teribil de somn..
Restul concediului o decurs in stil fagarasean, cu multe sucuri in mutz si fift si fumuri de tigara combinate cu fumuri de cocalari si pitipoance. Am jucat cu caprele si un bilibard si tare m-am bucurat cand marcela o reusit sa bage bila neagra si am simtit victoria cum imi urca in vine..o seara nereusita o fost cea in care marcela m-o batut la d'arts si 501, intr-o atmosfera pitoreasca cu negrisori de fagaras si putoare de carciuma.
De remvelion fu dragutzel as spune eu si nu toata lumea ar fi de acord cu mine. Eu m-am simtit bine, ca veci pururi nu am dormit 10 ore pe noapte la cabana. Michael Jackson o si reinviat la un moment dat si o facut tumbe pe acolo si noi ne-am ras. Si am mancat mult usturoi cu smantana si crastraveti si numa gratare bune. Am jucat table si mystery case files si mafia si am asistat la un joc cu cuvinte, de era sa intre in coma de ficat un baietzel, de la cum nu tinea minte cuvintele.
Lasand la o parte fizicul meu gratios de elefanta cu coastele la vedere(ca asa a zis mama..ca mi se vad coastele..ca sunt o slabatura..:))) ), sufletul a colindat intr-una si vai vai vai ce bine s-a simtit.
For me, copil depravat din familie semi-destramata, pentru care Craciunul era o treaba sinistra si macabra, this time was beautiful beautiful.. In ciuda faptului ca Mos Craciun nu exista am primit cadouri asa frumoase incat as fi putut sa concurez cu o turma de copii si tot nu egalau veselia si tzopaiala mea..
Si cum spuneam, sufletul meu e fericit..atat de fericit incat ii e groaza de furtunile ce au sa vina.(caci fericire fara furtuni nu iashte)....
Si adorm cu dor si ma trezesc cu dor de buze si brate calde..si simt asa..cum lumea e a noastra si vara atat de aproape..si vama parca e mai vie ca niciodata si ii aud in fiecare zi chemarea...

Un comentariu: