18 iunie 2009

Am zis si am spus!

M-am hotarat!
Eu nu sunt pentru chestiile astea..eu nu sunt pentru un monitor si o tastatura. Eu nu vreau sa fiu asa. Eu nu pot sa fiu intr-un birou toata ziua si apoi sa merg acasa si sa ma gandesc nonstop ce casa urata avem si cat de mult mi-ar placea sa traiesc oriunde altundeva.
M-am uitat aseara la filmul acela si era penibil si jenibil, dar mi-a placut la nebunie ideea. Si pana la urma urmei de ce sa nu tratam viata ca pe un loc de joaca? De ce sa nu facem cat mai multe lucruri placute, chiar daca nu avem bani? De ce sa ne luam dupa ce face toata lumea cand ce face lumea pe noi nu ne face fericiti?
De ce sa nu iesim din tipar , cand iesirea din tipar e cel mai usor lucru de facut...M-am hotarat! Voi face ceva..viata e aici in mainile mele si nu mai am rabdare sa o privesc si nici ea nu mai are rabdare sa stea lesinata. Undeva cumva trebuie sa ma simt si eu implinita...si nu financiar sau in dragoste ci pur si simplu uitandu-ma pe geam ar trebui sa ma simt implinita..
Am zis ! Am spus!
Trebuie sa schimb ceva..fericirea imi da tarcoale si nu ii indicat sa stau cu gura cascata asteptand sa ma paleasca pe strada..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu