16 iunie 2009

Sa alergam prin ploaie!

Bun!
Sa ne intelegem!
Aici e cald!
Foarte cald!
Mie imi e cald!
Azi sunt multe grade si eu m-am imbracat in negru!
Nu am fost inspirata!
Imi e cald!
Sunt mai rosie decat de la shotul ala de tequillllllla!
Imi e cald!
As vrea sa fiu la mare!
As vrea sa ma iubesc cu un val!
As vrea sa imi bag toate picioarele in nisip!
Mi-as baga si capul in nisip!
As face si castele de nisip!
As vrea sa imi fie cald pe o plaja!
Imi e cald!
Vreau sa fiu la mare si sa stau ca o pleasca pe plaja si sa ma bata soarele si sa ascult muzica buna!
Daca as fi la mare as bea o bere!
As bea mai multe beri!
Momentan beau prigat de portocale!(tot o bere ar fi mai buna!)
Vreau la mare..la soare..unde fetitele sunt mortale..femeile e adevarate si majoritatea masculilor sunt cocalari...:))))
Vreau la mare sau la ocean..ca oricum nu am fost niciodata!
Vreau la mare sa fac pe sirena si sa ma balacesc ca o rata retardata!
Ar fi bine daca ar ploua!
De ce nu ploua?
Oare cand o sa ploua?
As alerga acum prin ploaie!
Sau daca nu as vrea sa fiu in Plaiu Foii!
Sa dansez ca Beyonce in rau si sa mananc branza cu rosii!
As vrea sa ma piste tantarii noaptea si sa ma uit la stele!
No...
As mai continua dar mi prea cald..

Un comentariu: