25 iunie 2009

Sa zburam!

Hai sa zburam la Paris sau la Barcelona sau in Cuba sau in Roma sau in Venetia sau in Bora Bora sau in Amsterdam sau la Turda sau in Cluj sau in Timisoara sau in varful muntelui..
Vreau aripi mari si albe cu care sa zbor unde visez...vreau ca ochii astia ai mei sa vada...vreau ca mainile mele sa atinga...vreau ca trompa mea sa simta si sa inhaleze aerul...
vreau sa ajung in toata lumea si sa vad toata lumea..vreau sa calatoresc si sa zbor zambind spre noi culturi si noi lumi si noi oameni si universuri..
Vreau sa nu mai visez cu ochii deschisi..vreau sa fiu acolo..vreau sa merg peste tot..vreau sa descopar tot..vreau sa vad tot..
Over and over again..
Declar trist ca nu mai pot calatori cu puterea mintii..nu mai vreau sa imi imaginez...nu mai am rabdare sa imi imaginez..vreau sa fie totul palpabil si real..
Vreau!

Un comentariu: