8 iunie 2009

cele mai frumoase iubiri..

am terminat inca un weekend si inca o carte de citit si incep sa cred ca ar trebui sa ma las de citit sau sa citesc romane politiste.
S-a finalizat inca un weekend minunat alaturi de oameni dragi, alcool, zambete, glume amuzante si mai putin amuzante...noi sperante si sperante care s-au dus de indata ce ne-am trezit si era din nou luni si trebuia sa luam iarasi trenul si sa lasam visele si sa ne intoarcem la cele de aici..
Ca dupa fiecare carte finalizata trebuie sa fie si impresiile aferente ca nu se poate fara feedback..si daca stau bine sa ma gandesc am terminat doua carti nu una.:)))
Prima a fost superba...cuvintele mi-au taiat respiratia si a doua m-a dezamagit..sincer m-a dezamagit.. O carte cu povesti de iubire, insa nu stiu cam cum erau povestile daca toate s-au terminat de indata ce oamenii s-au casatorit..Cum adica?? Iubirea e nemuritoare si daca nu e nemuritoare concluzionez ca iubim intr-una neconditionat si fara sa ne dam seama..Asta inseamna ca cel mai mult am iubit un mascul 3 secunde si de la 3 secunde tot prelungim timpul in functie de eveniment..ba 10 minute..sau doua ore..sau tot timpul cand il ascult cantand..sau cand ii ascult cantand ca slava cerului sunt destui cantareti si destule formatii de masculi..daca iubirea e ceea ce am dedus eu din cartea aia inseamna ca am iubit nespus toti oamenii care s-au perindat mai mult sau mai putin in gandurile mele SF..
Imi dau seama ca nu mai am rabdare si nu mai stiu sa joc jocuri stupide si idioate..imi dau seama ca daca tu esti smiley eu sunt laura cosoi...si imi dau seama ca desi ai ramas lipita de sufletul meu..incerc cu disperare sa il regasesc si sa ii vad privirea si mai ales zambetul..imi dau seama ca imi lipsesc cuvintele necunoscute si insirate intr-o limba fascinanta si nemaipomenita...gandurile mele ma obsedeaza si iarasi traiesc stiind ca destinul ne ofera numai mari iubiri..
Nu sunt coerenta si nu vreau sa fiu..as vorbi non-stop despre ceea ce cred si ce simt..ti-as povesti orice...te-as minti si ti-as spune numai adevaruri..te-as duce in locuri frumoase..ti-as sopti cuvinte dulci..m-as juca cu sufletul tau si te-as lasa sa te joci cu sufletul meu...si acum sunt dispusa sa am rabdare dar vreau sa stiu ca o sa mai am o sansa...vreau sa te transform in marea mea iubire si sunt dispusa sa accept ca iubirea nu dureaza la nesfarsit..
vreau sa ma pierd si sa uit..

Un comentariu:

  1. Dă şi nume de cărţi, poate se mai luminează şi cititorii :D Nu de alta, dar e mai simplu să citesc la recomandare, decât să stau să caut...

    RăspundețiȘtergere