4 iunie 2009

muieri, femei si creierul lor sau fara creierul lor..

am concluzionat intelijent azi de dimineata ca in ultima vreme sunt inconjurata numai si numai de femei...si din cand in cand de sebi si de ionica...si vasi virtual doar..
si trebuie sa recunosc ca preferam mai mult perioada in care eram inconjurata si de baieti...cam in liceu era vremea asta..pentru ca era fenomenal sa ii auzi injurand..si vorbind toate porcariile si toate idioteniile si lucruri dishtepte din cand in cand...despre masini si pc-uri si harddisk-uri si placi de sunet si video...aaa...chiar imi e dor..
am avut si parte de o pauza in care am vorbit de ghicit si energii pozitive si negative..
sa revenim totusi..
stand pe langa multe multe persoane de sex feminin concluzionez cu tristete ca femeile sunt: hmm..cum sa zic..mai delicat asaaaa...mda..nu gasesc nimic delicat si cizelat ca sa descrie cam cum sunt...dar pfuai cate cuvinte urate am in minte
femeile vorbesc despre: elena basescu, vadim, catalin maruta, vraci, energetism, dan diaconescu, basescu, trafic, vreme, stiri, toate emisiunile tv, iubire, fericire, alice nastase, cartile lui alice nastase, blogul lui alice nastase, revista tango, cosmopolitan, coafor, unghii, machiaj, haine, haine, haine, haine, incaltaminte, funny mails, caini, pisici, sobolani, gandaci, sex, sex, sex, sex, sex, sex, sex, cat de mult si-ar dori sa faca sex, cat de mult le-a placut sa faca, detalii despre(si aici vorbim de tot pachetul: de la primul nasture descheiat pana la ultimul incheiat) si of corz but of corz despre si despre si non stop despre: EI, EL, cum sunt ei, ce fac ei, de ce nu sunt ei, despre ei si animale, sau despre ei ca animale, despre cum vor ei, despre ce ar vrea ei, despre cum ar trebui sa fie ei si nu sunt, despre tot ce fac ei, despre hi5-ul lor, despre hainele lor, despre parul lor, despre familia lor, despre alcoolul lor, despre cainii, pisicile, pasiunile, masinile, casele lor, despre avantajele si dezavantajele relatiei cu EL, despre despartirea de el, despre suferinta dupa el, despre filme si el...si pe langa aceste discutii declar cu siguranta ca gandul lor este numai la : EI sau EL.
Asadar femeile nu sunt niste persoane inteligente..intrucat cat de inteligenta poti fi cand tot ce gandesti si speri e ca el sa vina sa faca si sa dreaga si sa fie fix cum ei nu sunt si nu vor fi vreodata...inteligenta femeilor se limiteaza la barbati..nu pot trece peste ei si raman la ei si se plafoneaza in relatiile cu ei..
Sincera sa fiu am avut ocazia de a observa trecerea de la o femeie fara EL la o femeie cu EL and believe me it is amazing..ii ca si cum peste ea s-a trantit de nicaieri un val de stralucire in priviri si in simtiri..intrucat nu mai reactioneaza decat zambind la orice...timp in care el are o viata perfect normala si cu nimic diferita fata de cum era el inainte..
Eu nu inteleg de ce se analizeaza atat toate problemele..de ce ni se baga asemenea idei in cap..adica de ce unele femei citesc cosmo si chiar fac ce scrie acolo ca sa isi cucereasca fetii-frumosi..adica gizas craist..puii mei ca m-am enervat!!!!:))
Se studiaza viata de cuplu: locuim impreuna sau separat, sau ne casatorim sau nu ne casatorim de ce asa si nu altfel.
Iubire: de ce nu vine si la mine? cum e aia iubire si cum arata iubirea? oare mai gasim vreodata iubirea, ca uite ca aia si-o cauta si azi si are 29385 de ani...
Nu nu...vreau sa fiu baiat, barbat si sa imi bag si sa imi scot si sa nu fac copii si sa ma pot retrage din cercul asta vicios si disperat..Eu asa cred..suntem niste disperate imbecile care la orice varsta se gandesc si spera in basme si povesti, care poate nici macar nu exista..
Nu ar fi mai bine sa vb si noi despre masini si pc-uri si national geographic..vai ce bine ar fi sa fim mai destepte si sa nu ne mai preocupe atat de mult subiectul : iubire si EL...
Adica serios...nu putem sa nu mai citim cosmo si sa ne tundem chele si sa bem bere si sa vorbim inteligent despre lucruri inteligente si culte????
doamne...trebuia sa ma nasc baietel...sunt o misogina..daca exista cuvantul asta...
acuma mai grav e ca nu prea stiu cum sa fac eu sa ma retrag din acest cerc...deci..daca m-as retrage din cercul asta si m-as gandi mai mult la mine decat la caii verzi care alearga in goana pe pereti..as deveni o femeie perfecta..
over and out ca iarasi am innebunit..

Un comentariu:

  1. eu cred ca femeile pot avea discutii inteligente. si nu e nevoie sa fie neaparat despre masini si pc-uri performante ca sa fie intelgente. dar da, misogina sunt si eu si cred ca sunt de vina toate fetele cu care am locuit de-a lungul anilor, la fel cum la tine cred ca sunt de vina toate femeile cu care ai lucrat de-a lungul anilor (vorba vine), si lucrezi inca :)
    si mie mi-e dor...

    RăspundețiȘtergere