1 decembrie 2009

Altarele iubirii

Sunt in cautare de cuvinte..tot timpul cand intru in blog sunt in cautare de cuvinte..Si pot sa zic ca imi e ciuda cand vad ca alti oameni isi gasesc mai bine cuvintele..Mi-am adus aminte de un citat dintr-o carte..de o propozitie dintr-o carte scrisa de Pavel Corut: "Se prabusesc altarele iubirii.." si mai mult de atat mintea nu mi-a procesat...
Am intrat pe google si am dat un search si am descoperit o scriere minunata...Citez:

"
Raman tintuita de poarta, cu ochii pierduti in departare, cautand singurul om pe care l-am iubit si-l iubesc. "Sunt rastignita pe altarul iubirii" imi spun si ma prabusesc in genunchi. Sangele nu-mi mai curge din palme, ci din ochi, invadandu-mi sufletul cu o furie rosie. Bietul meu suflet!! Se zbate sfasiat asemeni unei pasari ce i s-a taiat capul. Durerea sapa in mine tunele adanci, schimonosindu-mi trupul.
Ma trezesc brusc cu o durere cumplita in piept A fost un vis, dar carnea imi tremura pe oase, pana si gandurile imi tremura in creier. Parc-as fi fost cuprinsa in intregime de friguri, frigurile spaimei, ale neputintei,frigurile unei iubiri fara margini, acele friguri ce stabilesc o relatie invers proportionala intre iubire si moarte. Iubesti sau mori. Mai intai iubesti si traiesti intr-o agonie perpetua, te doare fericirea si iti place ca te doare. Te inneci cu cuvintele si le lasi sa te sugrume pana cand nu mai poti respira, ba mai mult, pana iti pierzi cunostinta. Ce mai conteaza! Esti fericit si fericirea e atunci cand te doare, e atunci cand te topesti asemeni unei lumanari,, te deformezi, dar ai sentimentul ca esti mai frumos decat inainte si chiar esti." ( Agonie - Vieru Despina Mihaela )

Si mai scriu inca o data linkul unde am descoperit scrierea pentru ca merita citita toata :

http://www.poezie.ro/index.php/prose/13898917/index.html

Un comentariu: