14 decembrie 2009

Supa de ceapa..pentru cine?

Supa de ceapa pentru suflet..supa de pui pentru suflet..bla bla bla..
Am ajuns la aceasta varsta sa mai intreb inca: "Doamne de ce sufletul doare cel mai tare??" De ce nu exista un tratament pentru suflet?? De ce? Uneori ma gandesc serios ca sufletul meu are o boala incurabila si o sa moara si o sa se piarda cat de curand. Si totusi el niciodata nu m-a dezamagit si s-a refacut, si-a regasit linistea si pacea..si cum o pisica isi linge ranile asa a facut si sufletul meu.
Acum iarasi il simt rupt.
Mi se lupta trupul si minte si sufletul intre bine si rau. Se cearta intre ele si eu nu mai pot face fata. Nu ma mai pot controla. E ca si cum m-am detasat si privesc batalia asta in a-mi da seama ce e cu mine, ce e cu tine si nu pot nimic.
Spre deosebire de minte, sufletul meu chiar mai crede in vorbe si tu esti deja in sufletul meu si te-as alunga..te-as alunga si crede-ma ca nu stiu cum. Sau si mai bine ti-as lua sufletul in palme si l-as iubi daca m-ai lasa. As vrea uneori sa nu mai vorbim si sa fim mutzi si mutzi sa ne intelegem si cuvintele sa nu se mai auda.
Iarasi imi chinui sufletul cu tine si nu mai vreau suflet chinuit. Nu mai vreau. Nu mai vreau maini tremurande de durere.
Si tu ce vrei? Cum vrei? Cum vrei sa te iubesc si sa nu te iubesc in acelasi timp? Cum?? Eu nu stiu...nu stiu..
As vrea sa fiu intr-un camp deschis...deschis si gol..sa cad in genunchi si sa imi urlu durerea..sa tip si sa nu ma auda nimeni..sa sufar zgomotos si furios si sa nu ma auda nimeni...
E tare greu...

"Iubito cata lume intre noi
Numaratori de ploi din doi in doi
Si dintr-un ochi de dor necunoscut
Cate zapezi pe buze ne-au crescut
Cand n-am sa uit cum suna glasul tau
Decat tacerea ce-mi va fi mai rau
Si cum sa pot sub stele innopta
Cand nu mai simt ce-nseamna umbra ta
Nu simt ce-nseamna umbra ta"
(Pasarea Colibri - Scrisoare de bun ramas)


"Firea ta ciudată n-o voi regăsi-o
Nici n-ar fi nevoie, tu rămâi un mit.
Nuntă fericită, te-am iubit, adio,
Nu întoarce capul, pleacă, te-am iubit!

Vezi că se confirmă bârfa despre mine:
Te-am lasat deodată crud şi nefiresc
Totuşi ţine minte, ţine bine minte
Te salvez de mine fiindcă te iubesc.

Totu-i drum, numai drum
ce-as putea sa spun acum,
peste noapte, peste ziua...
Mor curand, strig tacand
si adorm cu tine-n gand
si nu pot rosti adïo
." ( Emeric Imre - Oratie de nunta )

Un comentariu: