18 decembrie 2009

Happy Birzday Che Guevarra!!:D

Maine, fics maine e ziua unui mare Comandante..:D..Lasand toate poreclele la o parte( de la Che Guevara pana la Johnny Bravo si Armaghedon..daca asa se scrie..) l-am cunoscut pe acest omuletz in acest an, tot in iarna, in ianuarie.
Cred ca mai mult de jumatate din posturile scrise pe blog au o mica sau o mare legatura cu el si atunci stiti cum ma face sa ma simt uneori si cum ma face sa ma simt alteori. Nu il cunosc atat de bine cum mi-as dori, dar stiu ca am invatat multe, multe, multe de la el si continui sa invat. El este omul care m-a tinut in brate in timpul festivalului Folk You (cel mai frumos weekend din an..:D) si mi-a sters lacrimile, el e cel care vorbea cu marea si luna in timp ce eu dormeam tolanita pe plaja, el este cel caruia i-am mangaiat pielea sarata. El este cel alaturi de care am descoperit Vama in toata splendoarea ei si uite asa a venit si iarna. De asemenea, el este cel care ma scoate din minti si ma innebuneste si ma transforma..si uite asa din cauza lui mai descopar noi si noi resurse din mine si zambesc cand ma gandesc ca eu defapt inca nu ma cunosc suficient de bine. Acum nu pot sa scriu lucruri profunde sau foarte frumoase. Pot doar sa simt. Si simt emotii si fericire pentru ziua de maine, pentru ca am de gand sa fac tot posibilul sa fie o zi happy happy joy..(asta daca nu ma trezesc mahmura si atunci se duce totul de rapa..:D)
M-am oprit un pic din scris si zambesc tamp din cauza amintirilor din nopti nebune din cluburi cand dansam impreuna pana la epuizare si apoi imi continuam rabdatoare drumul pana acasa si adormeam de multe ori visand la el...inainte de luna iulie..chiar mi-am imaginat si am visat intr-una la mare si nisip si la cum are sa fie cand el o sa ma tina in brate si valurile or sa ne cante. A iesit totul cum am visat, chiar mai frumos si mai ireal.
Si pentru ca maine e ziua ta, eu vreau sa iti doresc de pe acum o viata fericita, fericita, fericita, fericita, plina de succesuri si izbande, o viata la fel de picanta si de adventuroasa cu evenimente care sa iti aduca doar satisfactii si zambete si multumesc hainelor tale groasa care m-au determinat sa vin si sa iti adresez o simpla, simpla intrebare. Iti multumesc pentru toate noptile, soaptele si visele frumoase si mi-as dori sa fie asa toate noptile din viata ta. Suflete drag, te voi pastra in mine, no matter what, voi zambi atunci cand voi fi batrana si cu par alb si nepotii imi vor sari in cap. Ca si cadou pentru ziua ta, am decis sa te pastrez in sufletul meu orice s-ar intampla.
In incheiere iti urez cred ca cea mai frumoasa urare pe care o poti primi de ziua ta: iti doresc ca fiecare zi din viata sa iti fie ca o zi insorita din Vama.
:D:D:D:D


"Ce ti-am spus s-auda mai multi
Sa plecam la noapte desculti
In Vama Veche
Si-un inger cu noi pereche" ( Vasile Seicaru - Un inger pereche)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu