1 iulie 2009

Starlight..

"My life..you electrify my life..."
Ploua si ploua si ploua. Si ploaia asta parca nu mai vrea sa se termine si ma zgarie pe creieri si pe suflet..
Ploua si se aude un huruit de bestfest si pana aici se simte fericirea oamenilor indragostiti in ploaie..Si fericirea e mai prezenta decat huruitul si totusi e mult mai intepatoare decat ploaia..
Vreau sa devin un robotel, vreau sa stau 26 din 24 la servici cu cartushe pline de tigari si cappucino rece..Vreau sa devin un angajat model cu un salariu model si o casa goala si pustie in care sa dorm o data pe saptamana..Mi-as dori sa nu mai fiu nevoita sa dorm si sa imi petrec tot timpul in birou cercetand inegalitati si lingang "plice"..
Am intrat in transa..de cateva luni sunt in transa si oricat de mult m-as electrocuta(de una singura ca se pare ca nimeni nu isi permite acest lux) tot in transa raman..Sufletul imi e in moarte clinica si creierul imi e in birou, pe tastatura..
Am inceput sa nu mai gandesc pentru ca oricum gandesc prost si visez prost asa ca raman doar cu o speranta care tot straluceste sublim si in curand devine inexistenta..
Optimismul il daruiesc tuturor si o sa continui sa fac chestia asta, dar pe al meu l-am aruncat pe ghena..si de cand l-am aruncat au si schimbat toata ghena asa ca servus si la revedere..
Sunt de piatra si gandesc rece si distant si neimplicat si egoist..nu sunt inca asa..dar mi-ar placea extrem de mult sa devin asa..si sa las la o parte toate sentimentele astea umane si mediocre..
Cred ca nu mai are rost sa precizez ca iubeam weekendurile si acum imi e groaza de ele..cu toate ca as putea sa stau la birou si in weekend numai ca nu as prea avea mare lucru de facut..Vai ce as vrea sa fie miercuri in fiecare zi si vineri, sambata si duminica niciodata..
Oare asa o fi sa fi matur? Sa fi trist fiecare zi..sa te deprime o ploaie si sa te bucure multa treaba si sa te saturi de toata muzica si sa iti fie indiferent daca e strauss sau guta sau orice altceva..
Recunosc ca am ajuns intr-un stadiu in care as fi in stare sa las totul in urma si sa ma mut altundeva si sa o iau de la capat..M-as desprinde de tot si chiar daca sunt multi oameni pe care ii iubesc as pleca fara sa ma uit in urma..Mi-as dori nespus sa imi refac lumea cu alti oameni si alte culori si alte forme..ceva mai realiste si mai infipte in beton..
Uite asta a fost o zi din toate cele multe in care vor urma in care nu s-a intamplat nimic..
And the starlight is so so lost and gone and faraway from my soul..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu