6 noiembrie 2009

Ani de liceu

"Cu emotii la romana
Scumpii ani de liceu
Cand la mate dai de greu"

E soare si frumos afara..e superb afara..
Acum 5 ani pe vremea asta eram in pauza mare..la colt..dupa ce ne cumparasem o punga de pufuleti cu banii lui nicu si fumam kent lung, cumparat la bucata ca asa dadeau aia la atlas. Wzl isi cumpara coarne ca ea nu fuma.
Era probabil un soare ca si acum si tot andre tremura ca un sticks cu gecutzele ei pana la buric: "vvaaaii..ce frig e..". reactia lui nicu era: "pai tu wizal cum plm sa nu iti fie frig. Uite ce-ai pe tine".
Urmau orele interminabile de mate sau fizica sau biologie sau franceza...
Imaginea mea era asa..Vasi cu un sictir absolut in prima banca urland every day..all day long un: "Niicccuu, tttaaaaaccciiiii!!!!!"..langa el cosmin cu o fata fericita si zambitoare. In spatele lor Ioana si Nicu. Ioana sictirita cu marul facut varza de mincu si teribil de calma la toate chinuielile aplicate de Nicu..se mai auzea din cand in cand : "Nicu termina!!"..da "haai tu yyoohhaannaa"..Tot pe Nicu il vedeam in timpul orelor cum se intorcea catre iubi bubi si ii trimitea bezele..eu ii stricam cat puteam de des raza vizuala si ii aruncam priviri elefantzesti..el imi arata degetul in semn de pace..In fata mea Sebila..tot timpul impacientat cu capul plin de porcarii si injuraturi..(nu le zicea, dar stiam eu ca injura). In clasa a 9a sebi avea o freza de michael si ma prapadeam de ras din cauza vartejului care nu ii permitea sa isi domoleasca shuva de par tot timpul sculata. Langa mine : "cccoollleeeeee"..care poftea enorm la sandwichurile mele pe care le imparteam frateste..(mai mult obligata decat de voie buna), care imi arata la bio la lucrari si eu lui la mate..nu uit veci pururi sunetul: "coolllleeeeee"..In dreapta andre si cata..Cata vesnic zambitoare si constiincioasa, mai ales la orele de franceza cand era unicul elev din clasa si ne facea semne disperate sa tacem. Andre la fel de sictirita dar tot timpul dispusa sa rada de cata..sau de cine radea restul lumii..Daca ma gandesc mai bine pe Andre o tin minte plangand in ultima zi de liceu..plangand..ca din gura de sarpe..Vlad in fata lui Sebi cu pantaloni scurti si sacou de Radu Negru ca asa era moda..Razand cu si de colegul lui de banca..de profa de fizica..injurand in ora de biologie si de franceza..facand focul in spatele clasei cu fularul lui Boe in cap.
Imi aduc aminte de noi copii..plecand acasa cu ghiozdane rapciugoase si plina de orice numai de carti nu...de tigara inainte de plecat acasa..si de drumul pana acasa cand ne prapadeam de ras..ne impingeam in tufe si umblam cu talangi la gat.
Imi amintesc de proful de mate pe care il adoram.."foaie verde prastie pe campie paste o cizma". Cel mai tare era (in clasa a 12-a) vineri dimineata si luni dimineata cand stateam in timpul orelor de info in a&g si lunea ma intalneam cu nicu si sebi care stateau paznici si racolau lume la cafea.
Am atatea imagini in cap incat pot sa stau pana maine sa scriu si tot nu as termina.
Mi-as dori o viata de liceu continua..mi-as dori cafele la fete..si inceput de tutun..tigari fumate din isterie si tinerete bizara..
Mi-as dori conflicte amoroase de tipul celor de atunci..mi-as dori ca singura agitatie dintr-o zi de vineri sa fie controlul facut de director in clasa..si minciuni inventate ca sa scape lumea de puncte scazute la purtare. Mi-as dori un chiul si o seara de vineri seara in d&c..baietii sa joace biliard si noi sa radem de ei..As mai vrea un prof de geografie ultra aerian..o profa de fizica care vb singura..un prof de sport care sa imi zica ca alerg ca o driganitza..o saritura a gardului dupa un chiul reusit..
O excursie la cabanutze cand nu aveam si nu vroiam conditii mai multe...
Mi-as dori o viata vesnic zambareata si fericita si cu griji din cele mai bizare..cu griji trecatoare care nu lasa nicio urma ci aduc si mai multe rasete isterice..
Mi-as dori sa mai fim copii in a 10 a, in a 11a, in a 12a..vreau viata si fericirea si problemele de atunci..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu