16 noiembrie 2009

De ce ma inspaimanta frunzele?

Dupa cum bine am scris ieri seara am uneori suflet sburator si il am si furtuna: avem di toate. Ieri seara eram o antilopa sprintena, ultra drogata si indopata cu ciocolata de casa facuta de manutzele mamucii mele.
Dupa ce am zambit nespus de mult monitorului de la laptop, mi-am intins corpul de gazela obosita in patuc si am realizat ca nucul meu (nucul din fata geamului..nucul din spatele blocului a ramas fara frunze). Am fost nespus de atinsa de acest eveniment. M-am intristat chiar.
Ca sa nu ma indepartez de subiect ma voi repeta poetic si modest: am sufletul furtuna si cardul copac.
Da da. Cardul! Ala de il bagi in gaura X si el iti scuipa Y bani. Cardul meu e ca un copac. Cand a venit primavara au inmugurit copaceii si asa si cardul meu. Scuipa din ce in ce mai multi bani si tare ma bucuram de primavara asta. Ca sa nu mai zic ca prin aprilie cand tot parcul Herastrau era verde..verde aprins..asa si cardul meu. Faceau banii chef pe cardul meu. Erau multi si se tot imbatau si se distrau. Erau multi!!!!Muulltttiii...Si uite asa..trecu si primavara si o venit si vara si o trecut si vara si hopa hopa m-am trezit cu picioarele in toamna. Si cardul meu s-a trezit si el in toamna. Grea toamna. Si uite-asa frunzele cad una cate una si uite asa si cardul meu ramane fara lei. Cum cad frunzele din copacei asa cazut-au banii de pe cardul meu.
M-am trezit azi cu un suflet trist de toamna si cu drag de frunze aurii si asta nu datorita parcului sau a nucului ci datorita cardului.
Ma plimb agale inspre servici si admir si imi curge din gura la vederea frunzelor cazute. Si nu. Nu vad frunze. Vad: rochitze, margele, pantaloni, weekenduri in vama, votca cu santal, sandale, votca cu santal, bani imprumutati si neprimiti inca, cascaval pane cu cartofi prajiti, inghetata, votca cu santal, inghetata, taxiuri, rochitze, bluzitze, tigari, tigari, mai multe tigari decat votca cu santal. A venit toamna in cardul meu. Cardul meu e trist. Ar scuipa si el dar nu mai are ce. S-ar scutura si el impotriva vantului, dar bag seama ca am avut grija sa ii tai si crengile, cu atata cruzime l-am torturat.
E toamna in cardul meu si eu la loto nu castig (nici nu joc, dar nu prea are rost) si nici nu ma suna nimeni sa imi zica ca am rude bogate si nici nu vreau sa ma prostituez.:))) :)))..Nu am o solutie. Stiu doar ca daca o mai duc asa ma voi imbraca in frunze (de nuc), voi fuma tigari din frunze, imi voi face o masina din frunze si voi dormi in parc invelita in..in...in..ia ghici in ce...in frruuunnzzee..
Astept cu infrigurare si nerabdare primavara. Inflori-mi-ar cardul si scuipa-m-ar bancomatele cu flori de primavara.:))
Acestea fiind spuse voi smulge butoanele de la tastatura in curand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu