8 noiembrie 2009

Breathe

Ma simt ca si vremea de afara. Dimineata e senin si totusi soarele e undeva departe si cerul e un pic noros si in spatele norilor se ascunde un albastru dur si rece si gol. La pranza totul incepe sa devina obscur, devine si mai innorat, pentru ca mai apoi sa se intunece repede si totul sa devina intuneric si pustiu si vant si rece si frunze moarte.
Ma sufoc. Asa ma simt. Simt ca ma sufoc. Ma sufoc cu mine si cu persoanele din jurul meu. Ma sufoca gandurile mele si perna pe care mi le asez in fiecare seara. Ma sufoca monitorul si tastatura. Ma sufoc.
Vad multe maine intinse care incearca sa ma salveze. Vad oameni dragi care nu reusesc sa ma inteleaga. Si cum ar putea sa inteleaga cand eu ma sufoc? Vad multi oameni cunoscuti si foarte cunoscuti si parca nu mai cunosc pe nimeni. Si parca in loc sa ies din cazatura si sa incep sa urc parca incep sa cad din ce in ce mai tare. Ma sufoc si cad cu o viteza ametitoare pana cand nu mai stiu daca sunt eu, pana cand nu mai stiu cum sunt eu si cum am fost si cum sunt si cum trebuie sa fiu.
Si atunci cand nu ma recunosc imi vine sa fug. Imi vine sa fug de mine cand sunt rece si distanta cand defapt vreau sa fiu calda si iubareata, imi vine sa fug de mine atunci cand tac si defapt milioane de ganduri alearga prin mine.
Ma sufoc. Si simt ca nu mai sunt eu si imi e frica ca poate totusi asa sunt eu. Pe bune. As fugi. As fugi intr-un loc in care sa pot fiu eu. As fugi intr-un loc in care sa nu imi fie frica sa fiu libera si ametita si ametitoare. As fugi undeva departe unde sa nu ma sufoc, unde sa am alta perna si un alt zambet.
As dori sa renasc si sa o iau de la capat cu mintea pe care o am acum. Nu. Nu simt ca am 100 de ani si nu mai pot schimba nimic. As impune noi limite gandirii mele. As face totul mai calculat. As renaste si as ramane zambitoare forever.
Daca rutina s-ar transforma in ceva palpabil as lua un cutit si as face-o bucatele. Bucatele mici. Nu as lasa-o sa intre asa in viata mea si sa imi opreasca muzica sufletului. E rutina peste tot. Rutina in vorbele mele, in vorbele celorlalti, rutina in ceea ce fac in fiecare zi, rutina vremii, rutina in mass media, rutina, rutina, rutina, rutina, rutina in zambet, rutina in glume, rutina in mancare. It's fucking everywhere.
Si ma sufoc si in urmatoarea ora si zi si saptamana si luna imi voi tatua in creier si in sange cuvinte frumoase.

"Every day I,
have to find the courage
to walk down
into the street,
with arms out
gotta’ love you can’t defeat
neither down or out
there's nothing you have that I need,
I can breath
Breathe now" ( U2 - Breathe )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu