23 noiembrie 2009

Ce se mai intampla in bucatarie

Apartamentul nostru are 3 camere si 2 holuri si alte incaperi de depozitat si mai are multe dulapuri.
Majoritatea timpului il petrecem in bucatarie.
Ne fumam toti creierii in bucatarie.
Mancam in bucatarie.
Radem si plangem in bucatarie.
Bucataria aia stie tot si afla prima ce mai e nou cu viata noastra.
Am observat totusi ca in bucatarie sunt 2 locuri importante: primul langa aragaz si al doilea langa frigider. Ei bine in majoritatea situatiilor am sesizat ca: primul este locul in care taci si asculti. E un loc care nu iti da puterea sa vorbesti. E un loc de primit si ascultat sfaturi. E un loc in care timpul trece greu si mintea devine alba albicioasa si sufletul se inconjoara de ceata. Locul cu nr 2 e locul de dat sfaturi si de vorbit in general. In acest loc ai fi in stare sa spui si ce ai mancat saptamana trecuta daca ar ajuta la ceva si daca ar ajuta interlocutorul de pe numarul 1.
Am stat aleatoriu cand pe un loc, cand pe celalalt. Am dat si am primit sfaturi. Am plans si am ras si intr-un loc si in celalalt.
Pot doar sa spun ca indiferent de numarul locului sufletul se poate sparge in mii si mii de bucatele (asta cu spartul sufletului cred ca am scris-o din 2 in 2 posturi).
Mai pot sa spun ca imi plac diminetile cu soare. Dimineata asta mi-a placut tare mult.
Si..si..e greu sa iei decizii si sa iei decizii bune e si mai greu. E si mai greu sa simti ceva si sa stii ca simti ceva si sa realizezi ca in jurul tau transmiti exact opusul e ceea ce simti. E greu si atunci cand mintea e nebuna si nu inceteaza in a alimenta ganduri obsesive si tampite. E greu atunci cand mi se blocheaza ratiunea si imi pierd cuvintele.
Ar trebui sa fie simplu si pentru noi sau pentru mine e greu. Acum nu iti cer tie ceva, cer de la mine un suflet mai deschis si o minte nepatata. Imi cer mie sa ma iubesc mai mult si asta doar ca sa pot iubi si mai mult.
M-am tampit.
E soare cu dinti.
Ieri era frumos si eu m-am imbracat ca o boschetara azi.
Over and out.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu